Catalunya té grans balnearis arreu del territori on fer una escapada per relaxar-se. Cadascun té el seu encant personal, però n'hi ha un que, més enllà de les percepcions subjectives, té un particularitat que no es veu a cap altre indret d'Europa: es tracta del balneari més alt del Vell Continent.
Estem parlant dels Banhs de Tredòs, a la Vall d'Aran, que és un petit i acollidor hotel de tres estrelles amb només nou habitacions situat entre paisatges verds que a l'hivern s'omplen de neu. L'allotjament, a part d'oferir servei de restaurant i cafeteria, excursions amb raquetes i motos de neu, compta amb un balneari situat, ni més ni menys, a 1.700 metres d'altura.
[noticiadiari]2/263610[/noticiadiari]
L'hotel rep l'aigua termal d'un brollador que sorgeix a 33 graus al circ de Colomèrs, un dels massissos de muntanyes més espectaculars del parc nacional d'Aigüestortes i Estanys de Sant Maurici. Les instal·lacions estaven abandonades, però el 1995 es va fer una gran reforma per reobrir, i ara compta amb una piscina termal coberta, un jacuzzi i un circuit amb una sauna finlandesa a més de 88 graus, entre altres luxes com dutxes d'hidromassatge o un spa exterior.
Les aigües dels Banhs de Tredòs també són saludables per tractar afectacions a la pell, problemes en les articulacions i en la respiració pel seu alt contingut en sofre i sulfobacteris. En concret, les aigües del balneari ajuden a la temperatura i la pressió del cos, afavorint la circulació i l'eliminació de toxines.
[plantillavirals]
El balneari més alt d'Europa és català
Els Banhs de Tredòs, situats entre muntanyes de la Vall d'Aran, compten amb unes aigües termals a 1.700 metres d'altura
- Una de les piscines del balneari més alt d'Europa -
- Banhs de Tredòs
ARA A PORTADA
-
-
Sánchez aïlla el cas Ábalos per resistir a la Moncloa davant la pressió de la dreta: «És el nexe corruptor» Bernat Surroca Albet
-
Junts recepta a Sánchez que faci un Mas i s'obre a votar un nou president del PSOE Bernat Surroca Albet
-
Les agendes de Zapatero documenten contactes amb Cerdán i viatges a Zúric en plena negociació amb Junts Redacció
-
Publicat el
12 d’octubre de 2023 a
les 13:18
Et pot interessar
-
Societat
Els Mossos investiguen un tiroteig en un pis al barri del Born
-
Societat
La Fiscalia atribueix al pare del nadó maltractat un delicte d’homicidi en grau de temptativa
-
Societat
Alerta alimentària per salmonel·la en un fuet venut a Catalunya
-
Societat
Suspesa la circulació de la línia R3 de Rodalies per un incendi proper a la via a Granollers-Canovelles
-
Societat
La guia pràctica de Joan Anton Català per gaudir de l'«eclipsi del segle» a Catalunya
-
Societat
La flama del Canigó aviva les fogueres de tot Catalunya
