Els empleats del Banc d'Espanya gaudiran aquest estiu d'un apartament gratuït per a les vacances. El supervisor bancari ha contractat amb quatre agències de viatges gairebé un centenar d'immobles de dues i tres habitacions en diverses destinacions turístiques, per un cost d'un milió d'euros.
L'agència que rebrà més diners per aquest contracte serà Viajes Olympia, que aporta 53 apartaments a Torrox (Màlaga), Cadis, Costa Ballena (Cadis), Alacant, Llanes (Astúries) i Foz (Lugo). Eralis Inversiones aporta 34 apartaments a Vivero (Lugo), San Vicente de la Barquera (Cantàbria), L'Estartit (Girona), Orpesa (Castelló) i Calp (Alacant).
D'altra banda, Viajes El Corte Inglés s'ha adjudicat quatre apartaments a Sanxenxo (Pontevedra), i Halcón Viajes aporta quatre apartaments a Gandia (València).
El Banc d'Espanya valorava que els apartaments comptessin amb vistes al mar o zones enjardinades i piscina, que a la terrassa hi hagués almenys una taula i un para-sol o que es trobessin a menys de cent metres de la plaça.
[noticia]221591[/noticia]
[noticia]221582[/noticia]
El Banc d'Espanya gastarà un milió en apartaments de platja per als empleats
El supervisor bancari contracta un centenar d'immobles costaners
- Els apartaments havien de tenir vistes al mar o estar prop de la platja. -
- Pixabay
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de juny de 2021 a les 20:00
Et pot interessar
-
Societat
El temps d'aquest dimecres 3 de desembre: núvols i ruixats al litoral del país
-
Societat
Investiguen una vintena de supermercats 24 hores per frau elèctric
-
Societat
Els municipis catalans que han guanyat més població, segons l'últim cens de l'INE
-
Societat
La fira immobiliària The District deixa Barcelona i se'n va al Madrid d'Ayuso
-
Societat
Barcelona guanya la capitalitat europea del Nadal
-
Societat
El macrodispositiu contra la banda dels Trinitaris acaba amb 15 detinguts i 20 entrades a Barcelona i Tarragona
