Els empleats del Banc d'Espanya gaudiran aquest estiu d'un apartament gratuït per a les vacances. El supervisor bancari ha contractat amb quatre agències de viatges gairebé un centenar d'immobles de dues i tres habitacions en diverses destinacions turístiques, per un cost d'un milió d'euros.
L'agència que rebrà més diners per aquest contracte serà Viajes Olympia, que aporta 53 apartaments a Torrox (Màlaga), Cadis, Costa Ballena (Cadis), Alacant, Llanes (Astúries) i Foz (Lugo). Eralis Inversiones aporta 34 apartaments a Vivero (Lugo), San Vicente de la Barquera (Cantàbria), L'Estartit (Girona), Orpesa (Castelló) i Calp (Alacant).
D'altra banda, Viajes El Corte Inglés s'ha adjudicat quatre apartaments a Sanxenxo (Pontevedra), i Halcón Viajes aporta quatre apartaments a Gandia (València).
El Banc d'Espanya valorava que els apartaments comptessin amb vistes al mar o zones enjardinades i piscina, que a la terrassa hi hagués almenys una taula i un para-sol o que es trobessin a menys de cent metres de la plaça.
[noticia]221591[/noticia]
[noticia]221582[/noticia]
El Banc d'Espanya gastarà un milió en apartaments de platja per als empleats
El supervisor bancari contracta un centenar d'immobles costaners

- Els apartaments havien de tenir vistes al mar o estar prop de la platja. -
- Pixabay
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de juny de 2021 a les 20:00
Et pot interessar
-
Societat 27 denúncies després, l'empresa de crestes argentines Tio Bigotes retola en català
-
Societat Un camió d’escombraries queda atrapat en un forat de la via Laietana
-
Societat «Si vius una situació difícil, atura't i truca»: Barcelona col·loca cartells al metro després de 31 suïcidis en cinc anys
-
Societat La pugna veïnal per evitar el nou museu Thyssen a Barcelona es formalitza
-
Societat Nova llei antitabac: prohibit fumar als menors i en nous espais
-
Societat Troben l'urna funerària de Joan de Sagarra i Devesa al mercat dels Encants