El Barça ha denunciat davant la Fiscalia la gestió de l'anterior junta directiva, liderada per Josep Maria Bartomeu. Així ho ha anunciat el club en un comunicat en què es confirma que el pròxim 1 de febrer es publicaran els resultats de l'investigació Forensic, que l'actual junta va impulsar per detectar possibles irregularitats durant el mandat de Josep Maria Bartomeu.
Segons el mateix text, la via judicial que el club engegarà arriba motivada per "fets que es deriven de les conclusions" de la mateixa investigació Forensic, iniciada mesos enrere, poc després de l'arribada de Joan Laporta a la presidència del club, la primavera del 2021. L'estudi analitza amb tot detall l'etapa de Bartomeu al capdavant del Barça, en el període 2013-2021.
Els resultats de la investigació seran exposats a l'Auditori 1899 del Camp Nou, en un acte presidit per Joan Laporta, el dimarts de la setmana que ve. Malgrat que es desconeixen les conclusions de l'informe, el club compartirà els detalls d'accions que podrien portar Bartomeu i els membres de la seva junta a judici.
[plantillavirals]
El Barça denuncia a la Fiscalia la gestió de Bartomeu
Laporta presentarà l'1 de febrer els resultats de l'informe Forensic, que analitza al detall l'etapa de l'expresident
- Bartomeu, durant el seu comiat del Barça -
- FCB
ARA A PORTADA
Publicat el
26 de gener de 2022 a
les 18:33
Et pot interessar
-
Societat
Detingut un lladre que robava cadenes d'or a dones d'edat avançada mentre circulava en patinet elèctric
-
Societat Els docents tornen als carrers aquest diumenge per reclamar un «gran acord»
-
Societat
Per què el català tindrà oficialitat en un cantó de Suïssa?
-
Societat Dissabte fatídic: tres morts al medi natural a Catalunya
-
Societat
Tensió entre Mossos i antifeixistes davant la concentració neonazi de Núcleo Nacional
-
Societat
Ai, els grans egos
