La directiva del Barça s’ha compromès a efectuar "canvis urgents" en la seva política lingüística per afavorir la normalització del català en tots els àmbits del club. La institució presidida per Joan Laporta s’ha compromès a treballar juntament amb Plataforma per la Llengua per fer efectives les propostes de l'entitat en un calendari establert.
La mateixa entitat ha informat del compromís del club amb la llengua, fet que l'ha portat a desconvocar una roda de premsa prevista inicialment per aquest dimecres al Col·legi de Periodistes per reclamar precisament el moviment que ara ha realitzat el Barça en favor del català.
Un cop adquirit aquest compromís amb el club blaugrana, Plataforma per la Llengua espera veure quins són els resultats i observar els primers passos de la feina conjunta que espera mantenir amb l'actual equip directiu del Barça.
[plantillavirals]
El Barça es compromet a fer «canvis urgents» per afavorir l'ús del català
El club confirma que modificarà la seva política lingüística arran d'una petició de Plataforma per la Llengua
- El Camp Nou, durant un mosaic -
- FCB
ARA A PORTADA
Publicat el
01 de febrer de 2022 a
les 17:30
Et pot interessar
-
Societat
La xarxa de Rodalies i regionals acumula retards d'entre 20 i 30 minuts de mitjana
-
Societat
Collboni presenta les noves multes endurides al carrer com una norma contra «els pocavergonyes»
-
Societat
Barcelona debatrà tenir un nou pla per comprar els pisos dels propietaris que ja no puguin especular
-
Societat
La setmana de la «doble vaga» dels metges arrenca amb un seguiment del 39% segons els sindicats i d'un 6% segons Salut
-
Societat
El Barça se suma al Correllengua Agermanat amb un tram que sortirà del Camp Nou
-
Societat
Cinc línies continuen amb trams tallats cinc setmanes després de l'accident de Gelida
