"El temps de la conducció és també un moment oportú per a conrear la fe amb la formació i la pregària". Aquesta és la premissa per la que el Bisbe de Vic, Romà Casanova, recomana que els conductors passin el rosari mentre condueixin. Així ho explica en la seva Glossa d'aquesta setmana titulada "Viure i ser testimonis de la fe al volant".
Casanovas relaciona la seguretat del trànsit amb escoltar "emissores cristianes", "fer el senyal de la creu" abans de començar un viatge, pregar duran el camí o, fins i tot, que Sant Cristòfol beneeixi els vehicle. "La vida de l’home és sagrada. Mai no ens és lícit de posar en perill la nostra vida o la dels altres per l’absurditat de la velocitat o de la pressa. La fe ens porta a la caritat sempre i en tot moment, també quan som al volant", conclou el Bisbe.
El Bisbe de Vic recomana passar el rosari mentre es condueix
En la Glossa setmanal "Viure i ser testimonis de la fe al volant", també aconsella escoltar emissores cristianes per seguretat al volant
ARA A PORTADA
Publicat el
06 de juliol de 2013 a
les 11:17
Et pot interessar
-
Societat Mor un motorista en un accident amb un cotxe a Lloret de Mar
-
Societat Una promoció d'inspectors de Treball denuncia que cobra sense treballar des de fa mig any
-
Societat
El jutge manté la presó provisional pel pare investigat per maltractar el seu nadó
-
Societat
Un home ferit per arma blanca en una baralla al barri de la Salut de Badalona
-
Societat
Governar l'educació artística superior
-
Societat
Collboni vol aprofitar l'idil·li amb Junts per introduir les pistoles Taser a la Guàrdia Urbana
