Aquest cap de setmana s'han registrat dos accidents mortals de trànsit. Tots dos van tenir lloc dissabte. Al matí, es va produir un xoc frontal entre dos turismes a la C-14 a l'altura d'Oliola (Noguera) en què va morir una menor i sis persones més van resultar ferides menys greus. El sinistre va passar en un punt de la via afectat pel fum d'un incendi agrícola. A la tarda, un motorista va morir en un xoc frontal amb un turisme a l'N-260 a Montferrer i Castellbò (Alt Urgell).
Aquest diumenge a la tarda l'operació retorn cap a l'àrea metropolitana de Barcelona ha estat força complicada, la via que ha presentat més problemes ha estat l'AP-7 sud. A primera hora de la tarda s'hi ha produït un accident greu entre 3 turismes a l'altura de Castellet i la Gornal que ha causat restriccions de trànsit en sentit nord i això ha provocat que s'hi hagin acumulat fins a 17 km de cua.
A l'AP-7 nord s'han registrat aturades a Maçanet de la Selva (5 km) i al peatge de La Roca (10 km), així com a la C-60 a La Roca per enllaçar amb l'AP-7 (4 km). També hi ha hagut aturades destacades a la C-32 nord entre Mataró i Arenys de Mar, a la C-16 entre Bagà i la Nou de Berguedà, i a l'A-2 a Castellolí, on un accident ha obligat a tallar un carril i ha provocat retencions des d'Igualada.
A la zona de la Costa Brava també s'han registrat retencions a la C-65 a Santa Cristina d'Aro per enllaçar amb la C-35 i a la C-31 al mateix municipi per connectar amb la C-65 i també a l'N-II a l'altura de Vilamalla.
De la Costa Daurada convé destacar que s'han format trams de retencions a l'N-340 a Roda de Barà i a Bellvei. A la demarcació de Tarragona també hi ha hagut cues a la C-14 a Vilaverd per enllaçar amb l'N-240.
El cap de setmana es tanca amb dos morts a les carreteres catalanes
L'operació retorn cap a l'àrea metropolitana ha estat força complicada, especialment a l'AP-7 sud
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de juliol de 2017 a les 20:25
Et pot interessar
-
Societat Un apicultor utilitza les seves abelles per atacar una patrulla de Mossos
-
Societat Un incendi en una residència de gent gran provoca un mort i 19 ferits a Saragossa
-
Societat Sense congestions a les carretes amb l'operació sortida del pont pràcticament completada
-
Societat El cognom en perill d'extinció: el tenen 64 persones i només està viu a la demarcació de Barcelona
-
Societat El temps del cap de setmana del 7 i 8 de juny: cel assolellat i temperatures estiuenques
-
Societat Evacuats els 70 passatgers d'un tren avariat dins d'un túnel a Sitges