Tres persones han mort aquest cap de setmana en accidents de trànsit a Catalunya, dos a la carretera i una tercera dins de Barcelona. Les tres víctimes han estat aquest diumenge, amb una persona atropellada a l'N-II a Vidreres, una víctima en una sortida de via a la C-17 a Mollet del Vallès i un motorista mort en un accident a l'Eixample de Barcelona.
Pel que fa a la mobilitat de retorn del cap de setmana, els problemes viaris s'han concentrat a l'AP-7 a la Roca del Vallès, on hi ha hagut 19 km de congestió intermitent des de Sant Celoni per un xoc entre tres vehicles, que ha ocupat un carril. També s'han registrat retencions a la C-35 a l'altura de Santa Maria de Palautordera, d'uns 5 km.
El cap de setmana es tanca amb tres morts en accidents de trànsit
Societat
Dues de les víctimes han estat en carretera interurbana i la tercera ha estat a Barcelona
ARA A PORTADA
-
Política L'última palanca de Conde-Pumpido per no ajornar més del compte l'amnistia Bernat Surroca Albet
-
-
Política Els nens del procés tornen als carrers: «És el nostre moment, s'ha acabat el pessimisme» Lluís Girona Boffi | Bernat Castanyer Colomer
-
Política Sánchez fa gestos a Illa amb el finançament i atia la confrontació amb PP i Vox Bernat Surroca Albet
-
Política Feijóo promet fronteres més dures i recuperar el «prestigi del passaport» per pescar vots a Catalunya Bernat Surroca Albet
Publicat el
08 de setembre de 2019 a
les 19:48
Et pot interessar
-
Societat
Collboni fa una crida a les grans ciutats a unir-se per l'habitatge assequible
-
Societat
Busquen cinc homes vestits de policies que es van endur un home d'un cotxe a l'AP-7
-
Societat
Diagnosticar abans i avançar en la recerca: els reptes de la nova era de l'Alzheimer
-
Societat
Barcelona aclareix la pugna per l'alcaldia: les claus de totes les candidatures a l'Ajuntament
-
Societat
Un intern de la presó de Quatre Camins se suïcida a la seva cel·la
-
Societat
Cremen les ofrenes florals de la Diada al monument de Rafael Casanova
