Un excursionista que caminava aquest dissabte a dos quarts d'una del migdia per una zona muntanyosa de Salt de Sallent, dins del municipi de Rupit i Pruit (Osona), ha trobat el cos sense vida de Pedro Alberto Cajal, un veí de Cornellà de 47 anys que va desaparèixer el passat 23 d’octubre. Segons els Mossos d'Esquadra, tot apunta que l'home va patir un accident que va acabar amb la seva vida.
L’home va ser vist el 23 d'octubre baixant a l’estació de Manlleu, a primera hora del matí, amb la intenció de fer una ruta amb BTT. Des d'aleshores, els seus familiars no en tenien cap notícia.
En un primer moment, els equips d’emergència van creure que el ciclista s’havia traslladat al Ripollès i van pentinar la zona compresa entre Montrony, Ribes de Freser i Toses. Després de tres dies de recerca, el dilluns 28 ja no es van fer més operatius sobre el terreny.
L'ooperatiu es va reactivar el dimecres següent a la ruta que va de Manlleu a Collsacabra, passant per trams de les Masies de Roda, Roda de Ter, Sant Martí Sescorts i l’Esquirol. El camp base del dispositiu es va establir a Manlleu, amb dos vehicles de Bombers, tres vehicles i un helicòpter de Mossos d’Esquadra i un vehicle de la Policia Local, que va cobrir les àrees ubicades dins el terme municipal de Manlleu.
El ciclista de Cornellà desaparegut apareix mort a Rupit i Pruit
Tot apunta que es va tractar d'un accident, segons els Mossos
ARA A PORTADA
Publicat el
02 de novembre de 2013 a
les 21:55
Et pot interessar
-
Societat Tallada la circulació a l'R3 de Rodalies entre Ripoll i Ribes de Freser i a l'R11 entre Figueres i Portbou
-
Societat
El missatge de Jonathan Andic al seu pare: «No m'estranya que pensessis que era capaç de matar-te»
-
Societat
L’algoritme de la desmemòria
-
Societat
Tres detinguts amb un quilo de cocaïna i 15.000 euros a l'Hospitalet de Llobregat
-
Societat
Cantar sota sospita
-
Societat
El pare del nadó maltractat va admetre a la família haver-lo tractat de forma «brusca»
