Aniré a Madrid, content que la justícia hagi aturat una decisió antidemocràtica. Calen una dimissió i algunes rectificacions. Urgents.
— Carles Puigdemont (@KRLS) 20 de maig de 2016
ARA A PORTADA
Publicat el
22 de maig de 2016 a
les 19:18
Carles Puigdemont és al Vicente Calderón per veure el Barça-Madrid d'aquest diumenge. "Haver de celebrar la normalitat és una anomalia. Cansa una mica reivindicar allò que és normal", ha assegurat en declaracions a LaTdP abans que comencés el partit. Ho ha dit amb relació a la prohibició de les estelades que finalment va ser anul·lada pel jutjat número 15 de la capital espanyola.
Escull Nació com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Societat
Investiguen una agressió homòfoba a un menor per part d'un grup de joves a Mataró
-
Societat
Desallotgen una desena d'habitatges després de l'esfondrament d'una casa a Arenys de Mar
-
Societat
La Catalunya Nord vota el seu nom malgrat les traves franceses
-
Societat
Detingut un home acusat de robar 34 mòbils durant el Sónar
-
Societat
Controlats els incendis de vegetació a l'Alt Empordà i el Garraf
-
Societat
L'empresa catalana responsable de l'espectacle amb drons de la Sagrada Família guanya un rècord Guinness
