El sindicat de Mossos d'Esquadra USPAC ha presentat una demanda contra la Conselleria d'Interior per negar-se a pagar les prop de 400 hores extres fetes per un agent de Tarragona que va morir després d'un any de baixa a causa d'un càncer. La seva dona, també mossa, reclama que li paguessin les 396,18 hores acumulades i no cobrades, així com les hores d'assumptes personals no gaudides i altres addicionals per antiguitat, 542 hores en total.
Amb tot, no se li han pagat 12.549,73 euros. No obstant això, Interior no ha respost a la reclamació i, ara, el sindicat ha interposat una demanda judicial. Segons USPAC, l'agent va estar un any de baixa, i va acabar morint sense haver cobrat les hores acumulades i no pagades.
En un comunicat, el sindicat de policia diu que "s'ha de ser molt roí per menysprear d'aquesta forma els teus treballadors, i molt poc humà i empàtic amb les famílies respectives, causant un dolor afegit al que ja tenen en haver d'iniciar un procediment judicial per reclamar allò que és just". "És indigne i miserable", conclou.
[plantillavirals]
El Govern es nega a pagar les 400 hores extres a un mosso mort d'un càncer
La dona de l'agent, també mossa, reclama 12.500 euros no cobrats a través del sindicat USPAC
ARA A PORTADA
-
-
El Govern i ERC ja negocien la creació de l'oficina de promoció de les seleccions catalanes Lluís Girona Boffi
-
Sánchez diu que no pot fer que la selecció catalana competeixi internacionalment: «No depèn del govern espanyol» Marc Orts i Cussó
-
-
Pérez Llorca, l'hoteler i llanterner de Mazón que aspira a la corona del Govern valencià Moisés Pérez Pascual
Publicat el 08 de març de 2023 a les 21:27
Et pot interessar
-
Societat
El president de la Conferència Episcopal titlla les lleis de memòria d'«instrument de polarització»
-
Societat
El temps d'aquest dimecres 19 de novembre: 10 graus de màxima a punts de l'interior
-
Societat
Catalunya registra el màxim històric de denúncies per violència de gènere el 2024
-
Societat
Un estudi constata una tendència a l’alça del teletreball híbrid mentre el 100% complet va a la baixa
-
Societat
Detenen la propietària d'una joieria de Barcelona que comprava i revenia objectes robats
-
Societat
Mor una dona després de precipitar-se per la finestra a l'Hospitalet de Llobregat: retenen el fill
