El Govern es nega a pagar les 400 hores extres a un mosso mort d'un càncer

La dona de l'agent, també mossa, reclama 12.500 euros no cobrats a través del sindicat USPAC

Publicat el 08 de març de 2023 a les 21:27
El sindicat de Mossos d'Esquadra USPAC ha presentat una demanda contra la Conselleria d'Interior per negar-se a pagar les prop de 400 hores extres fetes per un agent de Tarragona que va morir després d'un any de baixa a causa d'un càncer. La seva dona, també mossa, reclama que li paguessin les 396,18 hores acumulades i no cobrades, així com les hores d'assumptes personals no gaudides i altres addicionals per antiguitat, 542 hores en total.

Amb tot, no se li han pagat 12.549,73 euros. No obstant això, Interior no ha respost a la reclamació i, ara, el sindicat ha interposat una demanda judicial. Segons USPAC, l'agent va estar un any de baixa, i va acabar morint sense haver cobrat les hores acumulades i no pagades.

En un comunicat, el sindicat de policia diu que "s'ha de ser molt roí per menysprear d'aquesta forma els teus treballadors, i molt poc humà i empàtic amb les famílies respectives, causant un dolor afegit al que ja tenen en haver d'iniciar un procediment judicial per reclamar allò que és just". "És indigne i miserable", conclou.

[plantillavirals]