El sindicat de Mossos d'Esquadra USPAC ha presentat una demanda contra la Conselleria d'Interior per negar-se a pagar les prop de 400 hores extres fetes per un agent de Tarragona que va morir després d'un any de baixa a causa d'un càncer. La seva dona, també mossa, reclama que li paguessin les 396,18 hores acumulades i no cobrades, així com les hores d'assumptes personals no gaudides i altres addicionals per antiguitat, 542 hores en total.
Amb tot, no se li han pagat 12.549,73 euros. No obstant això, Interior no ha respost a la reclamació i, ara, el sindicat ha interposat una demanda judicial. Segons USPAC, l'agent va estar un any de baixa, i va acabar morint sense haver cobrat les hores acumulades i no pagades.
En un comunicat, el sindicat de policia diu que "s'ha de ser molt roí per menysprear d'aquesta forma els teus treballadors, i molt poc humà i empàtic amb les famílies respectives, causant un dolor afegit al que ja tenen en haver d'iniciar un procediment judicial per reclamar allò que és just". "És indigne i miserable", conclou.
[plantillavirals]
El Govern es nega a pagar les 400 hores extres a un mosso mort d'un càncer
La dona de l'agent, també mossa, reclama 12.500 euros no cobrats a través del sindicat USPAC
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de març de 2023 a
les 21:27
Et pot interessar
-
Societat
Catalunya ja té 8,2 milions d'habitants
-
Societat
Les escoles bressol donen el tret de sortida al mes de vagues: «També som educació»
-
Societat
Barcelona tornarà a tenir una pista de gel després de cinc anys
-
Societat
Un mort i una ferida greu en un xoc frontal a l'N-II, al pas per Malgrat de Mar
-
Societat
Un mes de vagues educatives: continua el torcebraç per desfer «l'enroc» del Govern
-
Societat
«Catalunya està amb el Papa»: Illa escalfa motors de cara a la visita de Lleó XIV
