El Consell de Ministres de dimarts aprovarà l'inici de les obres del nus viari de Cornellà i Sant Boi de Llobregat, pressupostades en més de 63 milions d'euros. Ho ha anunciat aquest dimecres des de Sant Boi la ministra de Mobilitat i Transports, Raquel Sánchez, que ha recordat que l'actuació inclou la nova autovia B-25, de 2,26 quilòmetres per enllaçar la C-32 amb l'A-2.
Les obres es faran en set punts de tot l'entorn de Sant Boi i Cornellà per acabar una actuació que fa anys que està a mig construir. El projecte també inclou, entre altres, un carril-bici de 750 metres al costat de la nova B-25. D'altra banda, Sánchez ha anunciat la signatura d'un estudi d'alternatives sobre el futur del Tren del Delta.
Sánchez s'ha mostrat a favor d'una connexió ferroviària "sostenible i d'alta capacitat" entre Castelldefels, Gavà, Viladecans i Sant Boi però ha precisat que el projecte que hi havia fins ara "estava pensat amb criteris anticrisi". "Avui imperen altres valors a la planificació", ha afegit, tot defensant que cal fer un nou projecte "realista, factible i sostenible".
El govern espanyol aprova la nova autovia del Baix Llobregat
Les obres del nus de Cornellà i Sant Boi de Llobregat, pressupostades en 63 milions d'euros, inclouen la B-25
ARA A PORTADA
Publicat el
19 d’octubre de 2022 a
les 16:53
Et pot interessar
-
Societat
Els Bombers rescaten quatre menors atrapats a l'antic hospital d'Esparreguera
-
Societat
«Si vols reduir la desigualtat, també has de posar impediments a les segones residències»
-
Societat
Cues quilomètriques a l'AP-7 per un accident i un camió avariat
-
Societat
Tornen les parteres tradicionals: «El part ha de ser una experiència vital, no un acte clínic»
-
Societat
El fenomen dels portals de subvencions: quan la transparència alimenta la demagògia
-
Societat
Barcelona descobreix una placa en memòria de Carmen de Mairena
