La ministra de Ciència, Diana Morant, ha afirmat que caldrà "vacunar-se molts més cops" contra el coronavirus. "No parlo d'una tercera dosi en aquesta fase. Parlo de l'any que ve, del següent. Entenc que la Covid no ens abandonarà i, per tant, hi haurà altres fases de vacunació a les quals ens haurem de sotmetre", ha dit aquest dimecres en una entrevista a La Sexta.
D'altra banda, sobre les informacions que apuntaven a una paralització dels assajos en humans de la vacuna del CSIC, Morant ha assegurat que "no hi ha hagut cap aturada" i que s'està esperant un "informe d'autorització o no de l'Agència Espanyola de Medicaments (AEM)".
"Seguim a l'espera de l'informe" i l'AEM "s'ha de prendre el seu temps" per avaluar-ho, ha dit. Morant ha remarcat que es tracta de "processos complexos" i ha argumentat que només "una de cada quatre vacunes" acaben sortint al mercat i sent utilitzades.
La titular de Ciència ha insistit que "Espanya segueix en la carrera de vacunes" i ha remarcat que "hi ha altres línies obertes" d'investigació més enllà de la del CSIC amb la farmacèutica Biofabri.
[plantillacoronavirus]
El govern espanyol es reafirma en què caldrà vacunar-se «molts més cops»
Societat
La ministra de Ciència adverteix que "la Covid no ens abandonarà" i per això justifica aplicar noves dosis del vaccí
ARA A PORTADA
-
-
Política Socis i oposició aprofiten el caos de Rodalies per l'eclipsi per carregar contra el Govern Gerard Mira
-
Societat L'allau de passatgers per l'eclipsi i el reforç insuficient tornen a qüestionar Rodalies Gerard Mira
-
Terra Nou rècord d'un estiu històric: Catalunya supera el màxim de dies per sobre 40 graus Arnau Urgell i Vidal
Publicat el
04 d’agost de 2021 a
les 14:30
Et pot interessar
-
Societat
Mor Juan Ignacio Marín Arce, històric sindicalista de CCOO
-
Societat
«Quan veus les màximes d'aquest estiu a Barcelona, se’t posen els pèls de punta»
-
Societat
Els Mossos investiguen un nou tiroteig a Nou Barris
-
Societat Vueling recupera la connexió Barcelona-Madrid a l’octubre amb 11 vols setmanals
-
Societat
Les consultes oftalmològiques van suposar entre un 2% i un 3% de les urgències per l'eclipsi
-
Societat
Un incendi en ple dia d'eclipsi deixa diversos cotxes calcinats
