El consell de ministres espanyol ha autoritzat aquest divendres la licitació del contracte d'obra de l'autovia A-2 entre Maçanet de la Selva i Sils per 25,9 milions d'euros, un projecte que preveu l'execució d'un tram nou d'autovia que permetrà incrementar la capacitat i millorar la seguretat.
Es tracta d'un tram de 2,7 quilòmetres de longitud amb dues calçades de dos carrils de 3,5 metres, voreres exteriors de 2,5 metres i interiors d'un metro, i té dos enllaços: enllaç de Vidreres -connecta les carreteres N-II i C-35- i el de Sils Selva) -connecta la N-II i la C-63-.
Aquesta actuació s'emmarca en el Pla N-II del Ministeri de Foment que preveu millorar la N-II entre Tordera i Maçanet de la Selva, la construcció de l'autovia A-2 entre Maçanet i Fornells, l'ús de l'autopista AP-7 lliure de peatge per a moviments interns com circumval·lació de Girona de l'autovia A-2 i la duplicació de la N-II entre l'enllaç de Vilademuls i la Jonquera.
El govern espanyol licita les obres de l'A-2 entre Maçanet i Sils
Preveu l'execució d'un tram nou d'autovia que permetrà incrementar-ne la capacitat
ARA A PORTADA
Publicat el
27 de desembre de 2013 a
les 17:13
Et pot interessar
-
Societat
Trànsit limitarà la velocitat a 80 quilòmetres per hora per la revetlla de Sant Joan: l'AP-7, afectada
-
Societat
Un robatori de coure afecta la circulació de l'R3, mentre l'R14 recupera el servei entre la Plana-Picamoixons i Vinaixa
-
Societat
Missa a la Catedral pel sant (decapitat) que va defensar el «bon govern»
-
Societat
És realment la nit de Sant Joan la més curta de l'any?
-
Societat
Frases típiques per a Sant Joan: dites i refranys per celebrar una nit màgica
-
Societat Mor un motorista en un accident amb un cotxe a Lloret de Mar
