El consell de ministres espanyol ha autoritzat aquest divendres la licitació del contracte d'obra de l'autovia A-2 entre Maçanet de la Selva i Sils per 25,9 milions d'euros, un projecte que preveu l'execució d'un tram nou d'autovia que permetrà incrementar la capacitat i millorar la seguretat.
Es tracta d'un tram de 2,7 quilòmetres de longitud amb dues calçades de dos carrils de 3,5 metres, voreres exteriors de 2,5 metres i interiors d'un metro, i té dos enllaços: enllaç de Vidreres -connecta les carreteres N-II i C-35- i el de Sils Selva) -connecta la N-II i la C-63-.
Aquesta actuació s'emmarca en el Pla N-II del Ministeri de Foment que preveu millorar la N-II entre Tordera i Maçanet de la Selva, la construcció de l'autovia A-2 entre Maçanet i Fornells, l'ús de l'autopista AP-7 lliure de peatge per a moviments interns com circumval·lació de Girona de l'autovia A-2 i la duplicació de la N-II entre l'enllaç de Vilademuls i la Jonquera.
El govern espanyol licita les obres de l'A-2 entre Maçanet i Sils
Preveu l'execució d'un tram nou d'autovia que permetrà incrementar-ne la capacitat
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de desembre de 2013 a les 17:13
Et pot interessar
-
Societat Un apicultor utilitza les seves abelles per atacar una patrulla de Mossos
-
Societat Un incendi en una residència de gent gran provoca un mort i 19 ferits a Saragossa
-
Societat Sense congestions a les carretes amb l'operació sortida del pont pràcticament completada
-
Societat El cognom en perill d'extinció: el tenen 64 persones i només està viu a la demarcació de Barcelona
-
Societat El temps del cap de setmana del 7 i 8 de juny: cel assolellat i temperatures estiuenques
-
Societat Evacuats els 70 passatgers d'un tren avariat dins d'un túnel a Sitges