El consell de ministres espanyol ha autoritzat aquest divendres la licitació del contracte d'obra de l'autovia A-2 entre Maçanet de la Selva i Sils per 25,9 milions d'euros, un projecte que preveu l'execució d'un tram nou d'autovia que permetrà incrementar la capacitat i millorar la seguretat.
Es tracta d'un tram de 2,7 quilòmetres de longitud amb dues calçades de dos carrils de 3,5 metres, voreres exteriors de 2,5 metres i interiors d'un metro, i té dos enllaços: enllaç de Vidreres -connecta les carreteres N-II i C-35- i el de Sils Selva) -connecta la N-II i la C-63-.
Aquesta actuació s'emmarca en el Pla N-II del Ministeri de Foment que preveu millorar la N-II entre Tordera i Maçanet de la Selva, la construcció de l'autovia A-2 entre Maçanet i Fornells, l'ús de l'autopista AP-7 lliure de peatge per a moviments interns com circumval·lació de Girona de l'autovia A-2 i la duplicació de la N-II entre l'enllaç de Vilademuls i la Jonquera.
El govern espanyol licita les obres de l'A-2 entre Maçanet i Sils
Preveu l'execució d'un tram nou d'autovia que permetrà incrementar-ne la capacitat
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de desembre de 2013 a les 17:13
Et pot interessar
-
Societat Collboni adverteix al Comitè de les Regions que Europa s'enfronta a una crisi de l’habitatge «mai viscuda»
-
Societat El temps d'aquest dijous 15 de maig: els ruixats van minvant sense desaparèixer del tot
-
Societat Un incendi en una planta química de Sevilla obliga a confinar 77.000 persones per risc d'intoxicació
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 17 i 18 de maig
-
Societat Els ajuntaments de la Catalunya Nord i Òmnium recorren la prohibició del català als plens
-
Societat Un estudi determina que la telemedicina redueix a un 54% la mortalitat en insuficiència cardíaca crònica