El consell de ministres espanyol ha autoritzat aquest divendres la licitació del contracte d'obra de l'autovia A-2 entre Maçanet de la Selva i Sils per 25,9 milions d'euros, un projecte que preveu l'execució d'un tram nou d'autovia que permetrà incrementar la capacitat i millorar la seguretat.
Es tracta d'un tram de 2,7 quilòmetres de longitud amb dues calçades de dos carrils de 3,5 metres, voreres exteriors de 2,5 metres i interiors d'un metro, i té dos enllaços: enllaç de Vidreres -connecta les carreteres N-II i C-35- i el de Sils Selva) -connecta la N-II i la C-63-.
Aquesta actuació s'emmarca en el Pla N-II del Ministeri de Foment que preveu millorar la N-II entre Tordera i Maçanet de la Selva, la construcció de l'autovia A-2 entre Maçanet i Fornells, l'ús de l'autopista AP-7 lliure de peatge per a moviments interns com circumval·lació de Girona de l'autovia A-2 i la duplicació de la N-II entre l'enllaç de Vilademuls i la Jonquera.
El govern espanyol licita les obres de l'A-2 entre Maçanet i Sils
Preveu l'execució d'un tram nou d'autovia que permetrà incrementar-ne la capacitat
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de desembre de 2013 a les 17:13
Et pot interessar
-
Societat
El doble de recaptació i 50 milions per a habitatge: així canvia la taxa turística
-
Societat
Moren dos pacients oncològics de l'Hospital de Burgos per rebre sis vegades més tractament del prescrit
-
Societat De Serrat a l'Himne del Real Madrid: les cent cançons més sol·licitades als funerals de Catalunya
-
Societat
Restablerta la circulació de trens a Pineda de Mar després de l'atropellament d'una persona
-
Societat
Què pots fer després del ciberatac a Endesa si n’ets client?
-
Societat
Una jutgessa rebutja investigar la ruixada amb esprai pebre dels Mossos a activistes per Palestina
