El conseller de Treball, Afers Socials i Famílies, Chakir El Homrani, ha anunciat aquest dimarts que el Govern posarà en marxa un pla de xoc per atendre els menors estrangers no acompanyats (MENA) que dormen al carrer. La Generalitat preveu coordinar el pla amb l'Ajuntament de Barcelona, després de detectar un augment de joves sense sostre.
L'objectiu del pla és reforçar l'atenció dels menors que no volen estar sota la protecció de la DGAIA i per intentar que tornin a integrar-se al sistema.
"Estem treballant conjuntament per poder donar una resposta a una qüestió complexa i que és minoritària però que ens preocupa per l'alta vulnerabilitat d'aquests joves", ha assegurat El Homrani.
En paral·lel la Direcció General d'Atenció a la Infància i l'Adolescència (DGAIA) ha convocat una taula amb els Mossos d'Esquadra, l'Ajuntament de Barcelona, el Consorci de Serveis Socials de Barcelona i Salut per revisar un per un els menors joves que es trobin al carrer.
El Govern prepara un pla de xoc per atendre els menors que dormen al carrer
La iniciativa té com a objectiu reforçar l'atenció dels joves que no volen estar sota la protecció de la DGAIA
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de juliol de 2019 a
les 18:42
Et pot interessar
-
Societat
Un ferit en l'incendi d'una barraca entre Sant Fost de Campsentelles i la Llagosta
-
Societat
Tres trens per hora i sentit a l'R1 per un robatori de cable entre Clot i Arc de Triomf
-
Societat
«L'actual crisi ferroviària quedarà curta d'aquí a uns anys»
-
Societat
Parlon justifica l'augment de pressupost d'Interior per la inseguretat i les emergències meteorològiques
-
Societat
«Per Sant Medir repartirem 26 tones de caramels tous, vegans i sense gluten»
-
Societat
Un any de presó per a un mosso que es va quedar el mòbil i els auriculars d'un home mort al carrer
