El Govern català podria intensificar les mesures contra la pandèmia. El president de la Generalitat, Quim Torra, compareixerà aquest dilluns en roda de premsa a partir de les 9,15 hores del matí per informar de possibles noves decisions preses per l'executiu amb l'objectiu de frenar el ritme de contagis.
Torra estarà acompanyat del secretari de Salut Públic, Josep Maria Argimón. Les noves ordres de l'executiu català arriben després que aquest divendres passat s'anunciés el tancament de tots els locals d'oci nocturn del país per intentar reduïr la corba d'infeccions, sobretot en la franja de gent jove.
[noticia]206375[/noticia]
A Catalunya s'ha disparat el nombre de brots de coronavirus de 52 a 89 en només quatre dies. En aquest context, l'àrea més afectada pels contagis és la metropolitana, mentre que al Segrià se'n sumen 19.
[noticiadiari]2/206365[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201967[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/206350[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/206306[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/205332[/noticiadiari]
El Govern sospesa més mesures per frenar els contagis
El president Quim Torra compareixerà aquest dilluns al matí

- El president de la Generalitat, Quim Torra, durant la sessió de control al Parlament -
- ACN
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de juliol de 2020 a les 17:34
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest divendres 16 de maig: torna el sol com a preludi d'un cap de setmana calorós
-
Societat Noms inventats als carrers de Barcelona
-
Societat El Pla de Barris a Ciutat Vella: de formar veïns per rehabilitar finques a reforços educatius
-
Societat Un centenar de professors renuncia a corregir els exàmens de selectivitat
-
Societat El Govern es personarà en el cas de la menor tutelada i anuncia una «transformació» a la DGAIA
-
Societat Els delictes sexuals creixen un 12,5% a Catalunya durant els primers mesos del 2025