El toc de queda s'allargarà, com a mínim, fins al 27 d'agost. El Govern sol·licitarà al Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) l'aval al confinament nocturn durant set dies més per continuar frenant la corba de contagis i hospitalitzacions de les últimes setmanes.
El toc de queda afecta aquells municipis que tenen una incidència acumulada de 125 casos per cada 100.000 habitants en els últims set dies. Fins ara, el límit era de 250 casos per cada 100.000. El confinament nocturn es va recuperar oficialment el 14 de juliol i va entrar en vigor el mateix dia 16. És la segona vegada en la qual s'endureix el límit de casos.
Les UCI dels hospitals catalans estan estancades, amb la cinquena onada a la baixa. Aquest dimarts, el Departament de Salut ha registrat l'ingrés de 4 pacients greus. El total de persones a les UCI és de 521. Pel que fa als ingressos a planta, la tendència va a la baixa i n'hi ha 1.656, 67 menys que ahir.
[plantillacoronavirus]
El Govern torna a canviar el criteri pel toc de queda i el prorroga a 148 municipis
El confinament nocturn, que s'allargarà una setmana més si ho avala la justícia, afectarà els municipis amb 125 casos per cada 100.000 habitants
ARA A PORTADA
Publicat el
17 d’agost de 2021 a
les 12:23
Actualitzat el
18 d’agost de 2021 a les
09:03
Et pot interessar
-
Societat
Detenen un home per la mort violenta d'una dona a Esplugues de Llobregat
-
Societat USTEC insta CCOO i UGT a «no continuar d'esquena al col·lectiu» educatiu
-
Societat
El jove mexicà que s'examinarà del B1 de català: «No soc cap geni dels idiomes, només ho he intentat»
-
Societat
L'autobús es dispara com a alternativa a Rodalies
-
Societat
Rescaten tres joves que feien pàdel surf a la platja de Malgrat de Mar
-
Societat
El director de la presó de Puig de les Basses renuncia al càrrec després de tres suïcids de presos
