Un magistrat dels jutjats de Vilanova i la Geltrú ha decretat presó sense fiança per dues dones acusades de diversos robatoris a la comarca del Garraf. El passat 27 de juny, una patrulla va veure com les detingudes feien marques als habitatges que presumptament, a posteriori, pretenien robar.
Els Mossos d’Esquadra, gràcies a testimonis d’altres robatoris, van poder descobrir que les acusades havien participat en anteriors assalts. Per aquesta raó, el jutge les ha enviat a presó a l’espera de la celebració del judici.
El jutge envia dues dones a la presó per robatoris en habitatges de Sitges
Els Mossos d'Esquadra van detenir les acusades el passat 27 de juny
ARA A PORTADA
-
Conferència de presidents a Barcelona | Ayuso surt de la sala per no sentir euskera ni català Sara Escalera | Bernat Surroca
-
Illa tanca files amb Sánchez i demana un debat «rigorós» i sense «soroll» sobre el finançament Bernat Surroca / Sara Escalera
-
Sánchez i Illa doblen l'aposta pel català per deixar en evidència el PP Sara Escalera / Bernat Surroca
-
-
Publicat el 04 de juliol de 2016 a les 17:42
Et pot interessar
-
Societat El preu de l'habitatge a l'Estat marca l'augment més alt des del 2007
-
Societat Ciberatac a Infojobs amb una «quantitat significativa» de dades robades
-
Societat Defensar la llengua ja és cosa de tots: crida a les entitats per adherir-se al Pacte
-
Societat El temps d'aquest divendres 6 de juny: s'estabilitza la temperatura estiuenca entre sol i núvols
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 7 i 8 de juny
-
Societat Barcelona, escollida per acollir un centre d'escala mundial sobre «economia oceànica sostenible»