El marcador de la Marató ja suma 3,5 milions per lluitar contra les malalties minoritàries Quim Masferrer condueix la 28a gala solidària "més itinerant" amb l'ajuda de Mònica Terribas, Jordi Basté i Josep Cuní El marcador de la Marató de TV3 i Catalunya Ràdio segueix pujant i a les 20 hores del vespre d'aquest diumenge ja suma 3,5 milions d'euros (3.577.344 euros, concretament) per lluitar contra les malalties minoritàries.
La 28a edició de la gala solidària es mostra més itinerant que mai amb platós televisius simultanis a Tàrrega, Olot, Reus i Barcelona i un de mòbil –un autocar- que recorre Catalunya encapçalat per Quim Masferrer. Mònica Terribas, Jordi Basté i Josep Cuní l'esperen a les diferents seus.
[noticiadiari]2/192649[/noticiadiari]
La Marató 2019 ha generat com és habitual activitats a gairebé totes les poblacions catalanes. El telèfon per fer donacions és el 900 21 50 50 i més de 3.400 voluntaris –alguns d'ells famosos- atenen les trucades dels espectadors.
Les malalties minoritàries són aquelles que sols afecten una part molt reduïda de la població i que molts de cops no tenen cap tipus de cura perquè no se'ls ha pogut estudiar. El criteri consensuat a Europa per classificar un pacient com a malalt minoritari, és que estiguin dins de la proporció de cinc entre 10.000. És per això que tots els diners recaptats al llarg de la jornada van destinats a la investigació per a aquestes malalties.
El marcador de La Marató ja suma 3,5 milions per lluitar contra les malalties minoritàries
Quim Masferrer condueix la 28a gala solidària "més itinerant" amb l'ajuda de Mònica Terribas, Jordi Basté i Josep Cuní
ARA A PORTADA
-
Habitatge i llengua blinden el matrimoni Sánchez-Illa mentre Ayuso tasta els límits de la crispació Sara Escalera / Bernat Surroca
-
Ayuso marxa de la conferència de presidents igual que ha entrat: amb un al·legat catalanòfob Sara Escalera / Bernat Surroca
-
El govern espanyol assegura que l'actitud d'Ayuso contra el català i el basc ha «trencat» el PP Bernat Surroca / Sara Escalera
-
Mazón demana a Sánchez que convoqui eleccions mentre es nega a assumir responsabilitats per la dana Sara Escalera / Bernat Surroca
-
Publicat el 15 de desembre de 2019 a les 19:05
Et pot interessar
-
Societat El cognom en perill d'extinció: el tenen 64 persones i només està viu a la demarcació de Barcelona
-
Societat El temps del cap de setmana del 7 i 8 de juny: cel assolellat i temperatures estiuenques
-
Societat Evacuats els 70 passatgers d'un tren avariat dins d'un túnel a Sitges
-
Societat La guerra pel tabac del futur: «alternatives sense fum» versus regulació
-
Societat Dos camions accidentats compliquen la circulació a l'AP-7 en l'operació sortida del pont
-
Societat Les entitats ecologistes es reactiven davant d'una possible proposta d'ampliació de l'aeroport del Prat