Després de Nadal, Sant Esteve, per continuar amb Cap d'Any i, finalment, Reis. Anem cremant etapes d'aquestes festes i el dinar del 6 de gener ja està a la cantonada. Per això, cal anar localitzant el millor tortell i, si ets dels que el prefereix de nata, l'Organització d'Usuaris i Consumidors (OCU) t'ha estalviat molta feina.
L'estudi de mercat que ha publicat recentment inclou 13 productes de les cadenes Ahorramás, Alcampo, Aldi, Carrefour, Dia, El Corte Inglés, Eroski, Froiz, La Despensa, Lidl i Mercadona. Si bé l'OCU avisa que la qualitat dels tortells de supermercat no és comparable amb la dels que es venen a les pastisseries, sí que n'ha determinat el millor d'aquesta lliga.
[noticiadiari]2/266418[/noticiadiari]
Es tracta del tortell de reis de nata de Lidl, amb una puntuació de 71 punts de 100. Els avaluadors destaquen la relació qualitat-preu i l'equilibri de la nata i la tarongina. Val 10,65 euros el quilo i esquiva la majoria d'inconvenients que ha identificat l'OCU. De fet, juntament amb el d'El Corte Inglés Selection són els únics que han obtingut una valoració "acceptable" en tots els aspectes.
[plantillavirals]
El millor tortell de Reis de nata del supermercat, segons l'OCU
Només dos productes de 13 obtenen la valoració "acceptable" en tots els aspectes analitzats

- Un tortell de Reis amb nata, en una imatge d'arxiu | Europa Press -
- | Europa Press
ARA A PORTADA
-
«La segregació del Bisbat de Lleida va ser la guspira que va encendre el litigi de Sixena» Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
-
Oriol Junqueras reclama l'aplicació íntegra de l'amnistia davant la «rebel·lió judicial» Sara Escalera
-
Llarena mantindrà l'ordre de detenció a Puigdemont tot i l'aval del Tribunal Constitucional a l'amnistia Redacció
Publicat el 31 de desembre de 2023 a les 10:28
Actualitzat el 07 de març de 2024 a les 12:37
Et pot interessar
-
Societat El temps del cap de setmana del 31 de maig i 1 de juny: combinat d'estiu, sol i calor
-
Societat Allau de queixes per no retolar en català amb dos negocis al punt de mira
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 31 de maig i 1 de juny
-
Societat Tanca una bodega centenària i espai de referència dels seguidors del Barça
-
Societat Barcelona (ara sí) trenca relacions amb Israel
-
Societat Gran acord a Barcelona per instar "La Caixa" que no desnoni inquilins de pisos protegits