El millor xocolater del món, Lluc Crusellas, fa parada fins al 26 d'abril a Barcelona. Més concretament, el podreu trobar i tastar les seves creacions -la majoria ja clàssiques, però també amb alguna novetat- a l'hotel de luxe Mandarín Oriental. Atenció, però, que no us espanti l'establiment, perquè promet oferir les creacions de l'osonenc a preus raonables.
L'Oriental és un dels tants establiments de la capital catalana que han optat per incorporar a la seva oferta el conegut com a tea time -hora del te-. I han apostat per això per Crusellas. La franja horària en què es podrà gaudir dels seus berenars dona molt marge: de 15:00 del migdia fins a 19:00 de la tarda. A la carta, quatre propostes mítiques del català i una sorpresa presentades en racions individuals.
En el primer àmbit hi trobem un pastís Tatin de poma caramel·litzada amb galetes Speculoos i crema xantillí, una Sacher de textures de cacau amb compota d'albercoc, i un bombó gegant Ferrero de mousse de xocolata amb llet que vessa una mena de semilíquid d'avellana i xocosú (un cruixent de cacau amb mascarpone i cafè). I pel que fa a la sorpresa... El xocolater osonenc ha creat una peça ad hoc per a l'hotel barceloní: un pastís de xocolata negra, avellana i galeta de mantega. Tot, per una mitjana de nou euros.
El cap de pastisseria del Mandarín, Josep Esturi, ha treballat estretament amb Crusellas per fer el disseny de la carta. En declaracions als mitjans de comunicació ha admès que "la passarel·la per entrar a l'hotel pot imposar, però de mica en mica el públic local es va atrevint a entrar". A més a més, ell ha tret pit de l'oferta de l'establiment i ha considerat que "per un preu raonable pots gaudir d'una hora de luxe amb el millor pastisser del món i la gent xala amb l'experiència".
El xocolater nascut a Santa Eulàlia de Riuprimer és el primer de quatre professionals que faran parada al Mandarín. Des de la direcció del centre s'ha volgut que la tria fos només de pastissers de fora de Barcelona, és a dir, que no tinguessin botiga a la capital catalana.
[plantillavirals]
El millor xocolater del món fa berenars «assequibles» en aquest hotel barceloní
L'osonenc Lluc Crusellas ofereix per uns nou euros fins a cinc propostes diferents per als més curiosos, una de les quals està feta expressament per a l'ocasió
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de març de 2024 a
les 12:34
Actualitzat el
13 de març de 2024 a les
15:00
Et pot interessar
-
Societat
Feina nova, vida nova: es busquen treballadors al poble més alt de Catalunya
-
Societat
Dispositiu policial a l'àrea de Barcelona i el Penedès contra una banda transnacional implicada en el tràfic d'haixix
-
Societat
Collboni destapa la idea de la nova plataforma marina al Fòrum (i encaixa crítiques veïnals i polítiques)
-
Societat
Mouliaá lamenta el canvi de criteri de la Fiscalia en la causa contra Errejón i diu que anirà «fins al final»
-
Societat
Catalunya ha perdut un de cada quatre pisos turístics entre 2020 i 2025
-
Societat
Els sindicats desconvoquen la vaga ferroviària
