El PACMA ha convocat una manifestació aquest dissabte al matí per defensar l'accés lliure d'animals a les platges o l'establiment d'horaris de convivència. L'acte serà a les 11h del matí a la Platja de Llevant, al costat del Parc del Fòrum, i servirà per exigir una solució a "la situació de discriminació que pateixen les famílies amb animals".
El Partit Animalista assegura que no hi ha motius per seguir prohibint l'accés dels animals a les platges. Aquestes polítiques, asseguren, "converteixen en ciutadans de segona tots aquells que conviuen amb animals". Així mateix, diuen que "no existeix cap informe higienicosanitari que vinculi la presència d'animals a la platja amb insalubritat o riscos per a la salut dels banyistes". Aquestes són les platges on a dia d'avui es pot portar el gos sense problemes.
El PACMA crida a defensar l'accés lliure d'animals a les platges
La formació animalista convoca una concentració dissabte al matí a la platja de Llevant per exigir una solució "a la situació de discriminació que pateixen les famílies amb animals"
Ara a portada
Publicat el 08 d’agost de 2018 a les 19:35
Et pot interessar
-
Societat Un menor en estat greu després de ser atropellat per un taxi a Nou Barris
-
Societat Si reps un SMS de la Seguretat Social no hi facis clic: pot ser una estafa
-
Societat Quan cau la segona Pasqua enguany? Gairebé 200 municipis faran festa
-
Societat El temps d'aquest divendres 25 d'abril: sol i núvols a les portes d'un canvi de temps per al cap de setmana