La neu s'ha fet amb el protagonisme meteorològic aquest inici de setmana. Dilluns i dimarts han estat copsats pels flocs a cotes baixíssimes, fins i tot als 0 metres. Si bé, aquest dimecres trencarà amb la dinàmica i portarà tranquil·litat al cel de Catalunya. La previsió tornarà a ser avorrida i el temps no marcarà la jornada.
Potser no caldrà guardar l'abric i la bufanda, perquè les temperatures continuaran a la baixa, però sí el paraigua i les botes. No nevarà ni plourà en cap punt del país. De fet, fins al migdia s'imposarà un ambient assolellat en general, tret del quadrant nord-est. A partir de llavors, però, la nuvolositat s'estendrà cap a l'oest i la meitat nord quedarà de color gris.
El vent de component nord i oest bufarà de manera intensa als dos extrems del litoral. Això provocarà un onatge violent, el qual ha obligat el Servei Meteorològic de Catalunya (Meteocat) a activar l'avís de perill moderat i alt per l'estat de la mar a la costa de l'Empordà, de Barcelona i el Baix Llobregat, i del Baix Ebre i el Montsià.
[plantillavirals]
El paraigua es pot quedar a casa: canvi de temps aquest dimecres
Després de dos dies protagonitzats per la neu, el Meteocat no preveu cap mena de precipitació
- Sortida del sol a Barcelona, vista des de l'Observatori Fabra -
- Alfons Puertas
ARA A PORTADA
-
«Mai s'havia invertit tant en educació»: Illa no es mou davant la vaga de mestres Pep Martí i Vallverdú
-
La «marea groga» desborda Barcelona en una nova mostra de força: «Menys policia, més educació» Gerard Mira
-
-
Florentino convoca eleccions i perd els papers contra els mitjans en una roda de premsa surrealista Gerard Mira
-
La compareixença de Florentino Pérez, en deu frases: «Els nens d'Àfrica veuran futbol gratis gràcies a mi» Redacció
Publicat el
28 de febrer de 2023 a
les 17:25
Et pot interessar
-
Societat
Els docents tallen l'N-340 a Vilafranca del Penedès
-
Societat
Mestres i professors tallen la B-23 a Sant Joan Despí
-
Societat
Els catalans aïllats a Madrid faran quarantena fins al 21 de juny: així funciona el protocol
-
Societat
Es disparen les denúncies per discriminació lingüística: la Generalitat va rebre'n 3.600 el 2025
-
Societat
Més de la meitat de migrants que arriben marxen al cap de pocs anys
-
Societat
Educació xifra el seguiment de la vaga en un 35% però manté el silenci sobre les negociacions
