El periodista Bertran Cazorla ha sortit aquest dissabte a la tarda en llibertat després de ser detingut a primera hora d'aquest matí acusat d'agredir un agent. Segons fonts properes al periodista, la detenció s'ha produït quan Cazorla s'hauria interessat per la detenció violenta d'un immigrant prop de la comissaria i els agents l'han identificat i arrestat. El reporter ha denunciat maltractaments per part dels Mossos d'Esquadra i ha demanat passar un reconeixement mèdic per acreditar les lesions causades pels agents.
Per contra, el Departament d'Interior ho nega i assegura que ha estat el detingut qui ha agredit tres agents, que segons afirma, han hagut de ser atesos al CAP Pere Camps. Segons els Mossos, Cazorla ha quedat en llibertat amb càrrecs i haurà de comparèixer davant el jutjat d'instrucció de guàrdia quan sigui requerit.
Fins a l'exterior de la Comissaria de Les Corts, on Cazorla ha estat detingut durant aquestes hores, s'hi han acostat familiar, coneguts i diputats com David Fernández (CUP); Ferran Pedret (PSC); David Companyon (EUiA), a més de la diputada d'ERC, Anna Simó.
Cazorla, membre de l'equip de premsa d'EUiA, ha treballat, entre d'altres, a El País, l'ACN i ha col·laborat amb el setmanari La Directa.
El periodista Bertran Cazorla surt en llibertat
Denuncia agressions dels Mossos, i Interior l'acusa de colpejar tres agents
ARA A PORTADA
Publicat el 15 de juny de 2013 a les 15:20
Et pot interessar
-
Societat
El temps del cap de setmana del 13 i 14 de desembre: cels ennuvolats i poques pluges
-
Societat
Estrelles, colors i català: un recorregut pels llums de Nadal a Barcelona
-
Societat
Embolic per un edifici al centre de Barcelona: les acusacions de «pelotazo» frenen els plans de Collboni
-
Societat
Fira de Barcelona preveu tancar l’exercici de 2025 amb un nou «rècord» de 350 milions d’ingressos
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 13 i 14 de desembre
-
Societat
Els fills d'Isak Andic l'homenatgen amb una carta: «Era un pare proper i afectuós»
