El periodista Bertran Cazorla ha sortit aquest dissabte a la tarda en llibertat després de ser detingut a primera hora d'aquest matí acusat d'agredir un agent. Segons fonts properes al periodista, la detenció s'ha produït quan Cazorla s'hauria interessat per la detenció violenta d'un immigrant prop de la comissaria i els agents l'han identificat i arrestat. El reporter ha denunciat maltractaments per part dels Mossos d'Esquadra i ha demanat passar un reconeixement mèdic per acreditar les lesions causades pels agents.
Per contra, el Departament d'Interior ho nega i assegura que ha estat el detingut qui ha agredit tres agents, que segons afirma, han hagut de ser atesos al CAP Pere Camps. Segons els Mossos, Cazorla ha quedat en llibertat amb càrrecs i haurà de comparèixer davant el jutjat d'instrucció de guàrdia quan sigui requerit.
Fins a l'exterior de la Comissaria de Les Corts, on Cazorla ha estat detingut durant aquestes hores, s'hi han acostat familiar, coneguts i diputats com David Fernández (CUP); Ferran Pedret (PSC); David Companyon (EUiA), a més de la diputada d'ERC, Anna Simó.
Cazorla, membre de l'equip de premsa d'EUiA, ha treballat, entre d'altres, a El País, l'ACN i ha col·laborat amb el setmanari La Directa.
El periodista Bertran Cazorla surt en llibertat
Societat
Denuncia agressions dels Mossos, i Interior l'acusa de colpejar tres agents
ARA A PORTADA
Publicat el
15 de juny de 2013 a
les 15:20
Et pot interessar
-
Societat
Investiguen un possible cas de febre hemorràgica de Crimea-Congo a Catalunya
-
Societat
La terra crema
-
Societat
Premis per respondre enquestes: com funcionen les cartes del CEO?
-
Societat
Mor Jordi Borja, urbanista barceloní i referent del PSUC
-
Societat
Els veïns desallotjats per l'esvoranc de l'L9 no podran tornar a casa fins divendres vinent
-
Societat
El 76% dels barcelonins està a favor de regular també el preu del lloguer dels locals comercials
