[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=mKeeBDDW2RE[/youtube]
Promocionar el pernil de Terol a partir d'una versió molt personal del clàssic 'Rivers of Babylon' de Boney M i d'una parodia de la segona equipació del Barça. Aquesta ha estat la creativa idea de l'empresa especialitzada en pernils La Manolica, amb seu a la població terolana d'Andorra, que substituix el 'Qatar' de la samarreta quadribarrada de l'equip català pel verb -catar-, seguit d'un 'jamón de Teruel' que completa el missatge promocional.
El resultat és un videoclip més carregat d'intencions comercials que de qualitat musical i que remet als contractes publicitaris entre el FC Barcelona i l'emirat del Golf Pèrsic amb l'objectiu de promocionar un producte que, precisament a Qatar, no té un mercat consolidat.
ARA A PORTADA
-
-
Junts i ERC exigeixen a Illa que torni a Catalunya per la pesta porcina: «Ha arribat abans l'UME» Lluís Girona Boffi
-
La hipòtesi del Govern sobre l'origen de la pesta porcina: «Un embotit o un entrepà contaminat» Redacció
-
Els ramaders confien que les mesures de bioseguretat frenin l’avenç de la pesta porcina Àlvar Llobet i Sotelo
-
Publicat el 30 de gener de 2014 a les 17:06
Et pot interessar
-
Societat
El temps d'aquest dimarts 2 de desembre: arriben les pluges al país
-
Societat
Un de cada tres sensellar són persones que han estat desnonades
-
Societat
Com es netegen els grafitis del metro de Barcelona?
-
Societat
La criminalitat a Barcelona baixa però els assassinats i homicidis augmenten un 35%
-
Societat
El convent català que apareix a la Guia Repsol pels seus dolços artesans
-
Societat
Crear un índex diferent de l'IPC per als llogaters i hipotecats, la nova proposta de la UGT
