[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=mKeeBDDW2RE[/youtube]
Promocionar el pernil de Terol a partir d'una versió molt personal del clàssic 'Rivers of Babylon' de Boney M i d'una parodia de la segona equipació del Barça. Aquesta ha estat la creativa idea de l'empresa especialitzada en pernils La Manolica, amb seu a la població terolana d'Andorra, que substituix el 'Qatar' de la samarreta quadribarrada de l'equip català pel verb -catar-, seguit d'un 'jamón de Teruel' que completa el missatge promocional.
El resultat és un videoclip més carregat d'intencions comercials que de qualitat musical i que remet als contractes publicitaris entre el FC Barcelona i l'emirat del Golf Pèrsic amb l'objectiu de promocionar un producte que, precisament a Qatar, no té un mercat consolidat.
ARA A PORTADA
Publicat el 30 de gener de 2014 a les 17:06
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest dilluns 29 de setembre: alerta per pluges intenses
-
Societat Talls i aturades a l'AP-7 per les pluges d'aquest diumenge
-
Societat Troben un cos sense signes de violència en una zona boscosa d’Arenys de Mar
-
Societat València i Castelló en alerta màxima per les pluges
-
Societat Els suïcidis, el gran deure pendent de la societat catalana: què es pot fer com a pare, amic o company de feina?
-
Societat Surt a la llum l'al·legat final de l'últim afusellat pel franquisme: «Moro per haver lluitat per Euskadi»