[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=mKeeBDDW2RE[/youtube]
Promocionar el pernil de Terol a partir d'una versió molt personal del clàssic 'Rivers of Babylon' de Boney M i d'una parodia de la segona equipació del Barça. Aquesta ha estat la creativa idea de l'empresa especialitzada en pernils La Manolica, amb seu a la població terolana d'Andorra, que substituix el 'Qatar' de la samarreta quadribarrada de l'equip català pel verb -catar-, seguit d'un 'jamón de Teruel' que completa el missatge promocional.
El resultat és un videoclip més carregat d'intencions comercials que de qualitat musical i que remet als contractes publicitaris entre el FC Barcelona i l'emirat del Golf Pèrsic amb l'objectiu de promocionar un producte que, precisament a Qatar, no té un mercat consolidat.
ARA A PORTADA
Publicat el 30 de gener de 2014 a les 17:06
Et pot interessar
-
Societat Un apicultor utilitza les seves abelles per atacar una patrulla de Mossos
-
Societat A partir d'avui et trucaran menys i podràs identificar les trucades comercials
-
Societat Un incendi en una residència de gent gran provoca un mort i 19 ferits a Saragossa
-
Societat Sense congestions a les carretes amb l'operació sortida del pont pràcticament completada
-
Societat El cognom en perill d'extinció: el tenen 64 persones i només està viu a la demarcació de Barcelona
-
Societat El temps del cap de setmana del 7 i 8 de juny: cel assolellat i temperatures estiuenques