[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=mKeeBDDW2RE[/youtube]
Promocionar el pernil de Terol a partir d'una versió molt personal del clàssic 'Rivers of Babylon' de Boney M i d'una parodia de la segona equipació del Barça. Aquesta ha estat la creativa idea de l'empresa especialitzada en pernils La Manolica, amb seu a la població terolana d'Andorra, que substituix el 'Qatar' de la samarreta quadribarrada de l'equip català pel verb -catar-, seguit d'un 'jamón de Teruel' que completa el missatge promocional.
El resultat és un videoclip més carregat d'intencions comercials que de qualitat musical i que remet als contractes publicitaris entre el FC Barcelona i l'emirat del Golf Pèrsic amb l'objectiu de promocionar un producte que, precisament a Qatar, no té un mercat consolidat.
ARA A PORTADA
Publicat el 30 de gener de 2014 a les 17:06
Et pot interessar
-
Societat Alerta alimentària per presència d'un bacteri en un formatge venut a Catalunya
-
Societat Manel Esteller deixa la direcció de l'Institut Josep Carreras per irregularitats en la seva gestió
-
Societat De cases d’artesans a blocs de pisos
-
Societat Matí amb fortes retencions a les carreteres catalanes
-
Societat 20 detinguts i més de 160 denúncies en el novè dispositiu «Kanpai» contra la multireincidència
-
Societat El comissari d'Habitatge avala «actuar» sobre els pisos turístics i reconeix que els expats «pressionen» el mercat