[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=mKeeBDDW2RE[/youtube]
Promocionar el pernil de Terol a partir d'una versió molt personal del clàssic 'Rivers of Babylon' de Boney M i d'una parodia de la segona equipació del Barça. Aquesta ha estat la creativa idea de l'empresa especialitzada en pernils La Manolica, amb seu a la població terolana d'Andorra, que substituix el 'Qatar' de la samarreta quadribarrada de l'equip català pel verb -catar-, seguit d'un 'jamón de Teruel' que completa el missatge promocional.
El resultat és un videoclip més carregat d'intencions comercials que de qualitat musical i que remet als contractes publicitaris entre el FC Barcelona i l'emirat del Golf Pèrsic amb l'objectiu de promocionar un producte que, precisament a Qatar, no té un mercat consolidat.
ARA A PORTADA
Publicat el 30 de gener de 2014 a les 17:06
Et pot interessar
-
Societat Francesc Torres, escollit nou rector de la UPC
-
Societat Una important companyia d'autobusos es passa al català
-
Societat Més de 40 entitats presenten un manifest per demanar la universalització del lleure d'estiu
-
Societat La consellera de Drets Socials va conèixer «recentment» el cas de la menor prostituïda sota tutela de la DGAIA
-
Societat El temps d'aquest divendres 16 de maig: torna el sol com a preludi d'un cap de setmana calorós
-
Societat Noms inventats als carrers de Barcelona