El personal de terra de l'empresa aèria Iberia ha convocat vaga a l'aeroport del Prat per als dies 21, 22, 23 i 24 de setembre, segons han confirmat fonts del Departament de Treball, que indiquen que la convocatòria s'ha registrat aquest mateix dijous.
La direcció de la companyia, per la seva banda, ja ha respost a aquesta nova convocatòria d'aturades traslladant avui mateix a la mesa de negociació dels representants dels treballadors que suspèn temporalment les converses per pactar un nou conveni col·lectiu. En un comunicat, Iberia afirma que ha pres aquesta decisió "per la successió de vagues" de les darreres setmanes a Barcelona, Bilbao i Madrid "i la convocatòria de noves aturades".
La direcció d'Iberia considera que "no pot" seguir negociant un conveni col·lectiu "sota el principi de bona fe" si segueix "sotmesa al xantatge permanent de vagues".
El personal de terra d'Iberia del Prat convoca una nova vaga del 21 al 24 de setembre
Societat
La companyia reacciona aturant les negociacions del conveni col·lectiu
ARA A PORTADA
Publicat el
05 de setembre de 2019 a
les 19:24
Et pot interessar
-
Societat
Una baralla entre dos conductors a Barcelona acaba amb un d’ells ferit per arma blanca
-
Societat Zones rurals, persones amb pocs recursos i dones: els perfils més afectats per la pobresa de transport
-
Societat
Anthropic i OpenAI demanen «baixar el ritme» de desenvolupament de la IA
-
Societat
Catalunya Last Call: divuit veus per tornar a debatre
-
Societat
Mor una dona en un xoc frontal entre dos turismes a la BV-2005 a Torrelles de Llobregat
-
Societat
La Marxa de la Llibertat de 1976 reivindica el seu llegat en el moviment ciutadà pacifista
