El líder del PP a l'Ajuntament de Barcelona, Alberto Fernández Díaz, ha reclamat desbloquejar la reforma del mercat de l'Abaceria Central de Gràcia. Ha destacat que aquest equipament ja tenia "un projecte consensuat amb paradistes i ara el govern municipal vol revisar-ho paralitzant i allargant molt més temps unes obres molt necessàries". El govern de Colau estudia ara si el mercat ha de tenir supermercat i fer canvis a l'aparcament.
El PP presentarà a la comissió municipal d'Economia i Hisenda del pròxim dimarts una proposició per demanar que l'Institut Municipal de Mercats (IMMB) inclogui com a prioritària la reforma del mercat, ha informat aquest dimarts en un comunicat. Al desembre els populars ja van portar aquesta proposta al ple de Gràcia, la qual aprovar-se amb els vots a favor de tots els grups excepte de BComú i la CUP, han recordat.
La proposició popular demana que s'estudiï amb l'IMMB que el projecte definitiu del mercat contempli l'ús de l'aparcament per part dels residents i no només dels clients, i que inclogui la possible ampliació del nombre de plantes per a aquest efecte. També ha demanat que la reforma inclogui una superfície comercial que complementi l'oferta de productes frescos que ofereixen les parades, com ja s'ha fet amb èxit en altres mercats.
El PP demana desbloquejar la reforma del mercat de l'Abaceria de Barcelona
La proposta es debatrà a la comissió d'Hisenda i Economia del pròxim dimarts | El govern de Colau estudia si el mercat ha d'incloure supermercat i canvis a l'aparcament
ARA A PORTADA
-
Parlon i Trapero es disculpen per la infiltració: «Ha estat una decisió operativa mal plantejada» Bernat Surroca Albet
-
Els sindicats, descontents amb les explicacions de Parlon i Trapero: «No és un error, és una decisió política» Gerard Mira
-
«Mai s'havia invertit tant en educació»: Illa no es mou davant la vaga de mestres Pep Martí i Vallverdú
-
Florentino continua submergit en el seu esperpent: les frases més destacades de l’entrevista amb Pedrerol Víctor Rodrigo
-
«Busquem la col·laboració, no la confrontació»: Illa es contraposa a Ayuso des de Silicon Valley Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
10 de maig de 2016 a
les 19:48
Et pot interessar
-
Societat
Un creuer confinat a Bordeus per un brot de gastroenteritis fa saltar les alarmes
-
Societat
En marxa la recuperació del Pont del Petroli de Badalona afectat pel temporal Glòria
-
Societat
Sant Pau defensa que va actuar «seguint el protocol» en el cas del nadó maltractat
-
Societat
L'espanyol del creuer amb hantavirus evoluciona favorablement després de rebre oxigenoteràpia
-
Societat
Els Castellers de Barcelona, a punt de fer el rècord del castell a més altitud
-
Societat
Els docents tallen l'N-340 a Vilafranca del Penedès
