El líder del PP a l'Ajuntament de Barcelona, Alberto Fernández Díaz, ha reclamat desbloquejar la reforma del mercat de l'Abaceria Central de Gràcia. Ha destacat que aquest equipament ja tenia "un projecte consensuat amb paradistes i ara el govern municipal vol revisar-ho paralitzant i allargant molt més temps unes obres molt necessàries". El govern de Colau estudia ara si el mercat ha de tenir supermercat i fer canvis a l'aparcament.
El PP presentarà a la comissió municipal d'Economia i Hisenda del pròxim dimarts una proposició per demanar que l'Institut Municipal de Mercats (IMMB) inclogui com a prioritària la reforma del mercat, ha informat aquest dimarts en un comunicat. Al desembre els populars ja van portar aquesta proposta al ple de Gràcia, la qual aprovar-se amb els vots a favor de tots els grups excepte de BComú i la CUP, han recordat.
La proposició popular demana que s'estudiï amb l'IMMB que el projecte definitiu del mercat contempli l'ús de l'aparcament per part dels residents i no només dels clients, i que inclogui la possible ampliació del nombre de plantes per a aquest efecte. També ha demanat que la reforma inclogui una superfície comercial que complementi l'oferta de productes frescos que ofereixen les parades, com ja s'ha fet amb èxit en altres mercats.
El PP demana desbloquejar la reforma del mercat de l'Abaceria de Barcelona
La proposta es debatrà a la comissió d'Hisenda i Economia del pròxim dimarts | El govern de Colau estudia si el mercat ha d'incloure supermercat i canvis a l'aparcament
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de maig de 2016 a les 19:48
Et pot interessar
-
Societat Collboni adverteix al Comitè de les Regions que Europa s'enfronta a una crisi de l’habitatge «mai viscuda»
-
Societat El temps d'aquest dijous 15 de maig: els ruixats van minvant sense desaparèixer del tot
-
Societat Un incendi en una planta química de Sevilla obliga a confinar 77.000 persones per risc d'intoxicació
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 17 i 18 de maig
-
Societat Els ajuntaments de la Catalunya Nord i Òmnium recorren la prohibició del català als plens
-
Societat Un estudi determina que la telemedicina redueix a un 54% la mortalitat en insuficiència cardíaca crònica