El líder del PP a l'Ajuntament de Barcelona, Alberto Fernández Díaz, ha reclamat desbloquejar la reforma del mercat de l'Abaceria Central de Gràcia. Ha destacat que aquest equipament ja tenia "un projecte consensuat amb paradistes i ara el govern municipal vol revisar-ho paralitzant i allargant molt més temps unes obres molt necessàries". El govern de Colau estudia ara si el mercat ha de tenir supermercat i fer canvis a l'aparcament.
El PP presentarà a la comissió municipal d'Economia i Hisenda del pròxim dimarts una proposició per demanar que l'Institut Municipal de Mercats (IMMB) inclogui com a prioritària la reforma del mercat, ha informat aquest dimarts en un comunicat. Al desembre els populars ja van portar aquesta proposta al ple de Gràcia, la qual aprovar-se amb els vots a favor de tots els grups excepte de BComú i la CUP, han recordat.
La proposició popular demana que s'estudiï amb l'IMMB que el projecte definitiu del mercat contempli l'ús de l'aparcament per part dels residents i no només dels clients, i que inclogui la possible ampliació del nombre de plantes per a aquest efecte. També ha demanat que la reforma inclogui una superfície comercial que complementi l'oferta de productes frescos que ofereixen les parades, com ja s'ha fet amb èxit en altres mercats.
El PP demana desbloquejar la reforma del mercat de l'Abaceria de Barcelona
La proposta es debatrà a la comissió d'Hisenda i Economia del pròxim dimarts | El govern de Colau estudia si el mercat ha d'incloure supermercat i canvis a l'aparcament
ARA A PORTADA
-
Per què aquesta vaga educativa té tots els ingredients per ser la més contundent dels darrers anys? David Cobo
-
-
«No es reconeix prou la nostra feina»: escoles rurals en vaga per manca de personal Bernat Castanyer Colomer
-
Els mestres de la Catalunya Central fan nit en un institut de Manresa per conjurar-se Pere Fontanals
-
Publicat el
10 de maig de 2016 a
les 19:48
Et pot interessar
-
Societat
Salut activa canvis al sistema sanitari prioritzant la col·laboració entre hospitals
-
Societat
Zona Franca: amagar la pobresa
-
Societat
La Iaia Atòmica, la instagramer que ha fet virals les receptes secretes de les àvies
-
Societat
«Renfe no s'estima els viatgers de Catalunya»
-
Societat
Robatori de pel·lícula a una Vall de Núria coberta per la neu
-
Societat
La segona proposta del PDUM contempla més de 160.000 nous habitatges a l'àrea metropolitana
