El preu mitjà de l’electricitat en el mercat majorista batrà un nou rècord aquest diumenge amb 213,29 euros per MWh, segons les dades de l’Operador del Mercat Ibèric de l’Electricitat (OMIE).
Diumenge passat la llum es pagava al mercat majorista a 209,63 euros el MWh i ja superava el llindar dels 200, mentre que l’anterior, el 10 d’octubre, el preu era de 175,64 euros el MWh. El síndic de Barcelona actua d’ofici per la pujada del preu de la llum.
L’hora més cara aquest diumenge serà entre les nou i les 10 del vespre, amb 271 euros el MWh, mentre que la més barata serà entre les cinc i les sis de la tarda, amb 174,93 euros el MWh. El mateix diumenge de fa un any, el preu era de només 14,78 euros el MWh.
[plantillavirals]
El preu de la llum batrà un nou rècord aquest diumenge
L'hora més cara, de nou a deu del vespre
- El preu de la llum, desbocat -
- Unsplash
ARA A PORTADA
Publicat el
23 d’octubre de 2021 a
les 17:03
Et pot interessar
-
Societat
La diferència d'edat ideal entre les parelles, segons la ciència
-
Societat
Eix Transversal Ferroviari amb 240 km de túnels: un projecte impossible
-
Societat
La C-32, afectada per un incendi a Gavà en plena operació tornada
-
Societat
L'activista i pacient d'ELA Jordi Sabaté busca infermers de manera urgent: «Si no, moriré»
-
Societat
La missió Artemis II es prepara per fer història: tots els rècords que superarà les pròximes hores
-
Societat
Els metges, en alerta per l'auge dels antivacunes: «En molts casos hi ha negocis al darrere»
