El preu mitjà de l’electricitat en el mercat majorista batrà un nou rècord aquest diumenge amb 213,29 euros per MWh, segons les dades de l’Operador del Mercat Ibèric de l’Electricitat (OMIE).
Diumenge passat la llum es pagava al mercat majorista a 209,63 euros el MWh i ja superava el llindar dels 200, mentre que l’anterior, el 10 d’octubre, el preu era de 175,64 euros el MWh. El síndic de Barcelona actua d’ofici per la pujada del preu de la llum.
L’hora més cara aquest diumenge serà entre les nou i les 10 del vespre, amb 271 euros el MWh, mentre que la més barata serà entre les cinc i les sis de la tarda, amb 174,93 euros el MWh. El mateix diumenge de fa un any, el preu era de només 14,78 euros el MWh.
[plantillavirals]
El preu de la llum batrà un nou rècord aquest diumenge
L'hora més cara, de nou a deu del vespre
- El preu de la llum, desbocat -
- Unsplash
ARA A PORTADA
-
-
-
Jordi Pujol, el llegat (i V): Madrid, font de poder i de disputes Ferran Casas i Manresa | Oriol March
-
Jordi Pujol, el llegat (IV): què és el pujolisme i com es va construir? Ferran Casas i Manresa | Oriol March
-
Jordi Pujol, el llegat (III): ambició familiar a l'ombra del pare Ferran Casas i Manresa | Oriol March
Publicat el
23 d’octubre de 2021 a
les 17:03
Et pot interessar
-
Societat
Tots els noms per succeir Omella
-
Societat
«Vull una victòria moral i que Renfe sigui condemnada pel meu accident»
-
Societat
Les entranyes del comerç a Barcelona: dels barris amb poques botigues quotidianes a les zones amb més bars
-
Societat
Els correllengües d'Europa: nacions unides per salvar la identitat
-
Societat
Mor Maria Campuzano, referent en la lluita contra la pobresa energètica
-
Societat
Cau més d'un 54% de les reserves de colònies escolars per la protesta docent
