El preu de la llum se situarà aquest dijous en els 4,42 euros/MWh, una xifra que suposa el mínim anual aquest 2023, segons ha informat l'Operador del Mercat Ibèric d'Energia (OMIE). Per trobar un preu tan baix cal remuntar-se fins al 31 de desembre del 2022, quan es va situar en els 1,82 euros/MWh després d'aplicar-hi el topall del gas, que va suposar una davallada de 83 cèntims. Des de fa uns mesos, però, ja no cal activar-lo.
En el cas d'aquest dijous, 2 de novembre, els períodes més cars seran entre vuit i nou del matí i entre set i nou del vespre, amb 10 euros/MWh. Per contra, els més barats seran entre les tres i les quatre de la matinada i entre quatre i les cinc de la matinada, amb només 0,06 euros/MWh i 0,09 euros/MWh, respectivament.
Els 4,42 euros per MWh d'aquest dijous suposen un lleuger descens respecte al preu de la llum d'aquest dia de Tot Sants, que va quedar fixat en 4,53 euros per MWh. Si es compara amb fa just un any, el preu del 'pool' el 2 de novembre va ser de 125,98 euros per MWh.
El preu de la llum marcarà aquest dijous el seu mínim anual
El cost se situarà en els 4,42 euros/MWh
ARA A PORTADA
Publicat el 01 de novembre de 2023 a les 20:49
Et pot interessar
-
Societat El tram de Barcelona que concentra més trànsit: 60.000 vehicles al dia
-
Societat Els taxistes hauran de saber un mínim de català per llei
-
Societat La retirada de 53.000 pisos turístics de les plataformes: un gran anunci i també una gran incògnita
-
Societat El temps d'aquest dimarts 16 de setembre: cel ennuvolat i ruixats puntuals
-
Societat Pugen un 39% els delictes sexuals en l'àmbit de la violència de gènere a Barcelona
-
Societat Una nova «Casa Orsola» irromp a la taula de decisions de Collboni