El Sindicat de Llogaters anuncia que l'acord per impulsar una llei de regulació del preu dels lloguers a Catalunya és un fet. Segons confirmen fonts del col·lectiu a NacióDigital, el sindicat ha tancat un pacte amb Junts per Catalunya, ERC, els comuns i la CUP per impulsar una proposició de llei de "contenció i moderació" del preu dels arrendaments, que es registrarà aquest dimecres al Parlament.
Serà aleshores quan es donaran els detalls de la mesura, que el Sindicat de Llogaters ha treballat els darrers mesos amb el Departament de Justícia. Les fonts consultades, però, avancen que l'objectiu de la mesura és impedir pujades i fer abaixar preus a les 60 ciutats més "tensionades" de Catalunya.
L'acord entre totes les parts s'ha tancat després que al juny del 2019 l'oposició en bloc tombés al Parlament un decret de regulació de lloguers aprovat per l'executiu el 21 de maig, en plena campanya de les eleccions municipals.
El passat mes de febrer, el conseller de Territori i Sostenibilitat, Damià Calvet, ja va anunciar que el Govern treballava en una nova proposta de regulació de preus.
El Sindicat de Llogaters anuncia un acord amb Govern, comuns i CUP per regular el preu dels lloguers
El col·lectiu informa que la proposta busca impedir pujades i fer abaixar preus a les 60 ciutats més "tensionades" de Catalunya
ARA A PORTADA
- Andreu Merino
- Periodista
Publicat el 15 de juliol de 2020 a les 00:32
Actualitzat el 15 de juliol de 2020 a les 00:34
Et pot interessar
-
Societat
El temps d'aquest divendres 21 de novembre: alerta per neu i vent a cinc comarques
-
Societat
Les tres claus de la nova mobilitat a l'entorn del Camp Nou en dia de partit
-
Societat
Barcelona preveu iniciar a finals del 2027 les obres per recuperar el Tramvia Blau
-
Societat
Els Mossos interroguen les germanes i la psicoterapeuta de Jonathan Andic
-
Societat
El Meteocat activa alertes a nou comarques per neu, vent i mal estat de la mar
-
Societat
El 30% de les europees majors de 15 anys patiran violència de gènere, segons l’OMS
