La Unió Sindical de la Policia Autonòmica de Catalunya (USPAC) ha denunciat la manca d'espai per guardar la marihuana requisada a través d'un comunicat al seu web. L'organització es queixa que a la comissaria de Mollerussa no hi ha prou lloc per emmagatzemar el material i lamenta que per culpa d'això alguns agents hagin tingut "la sensació d'estar sota els efectes d'haver fumat quelcom il·legal".
El sindicat explica que no és un fet aïllat, sinó que es dóna especialment a "les localitats més modestes, on els espais s'han quedat petits i els jutjats han d'autoritzar la destrucció de la droga, abans, fins i tot, de la celebració del judici corresponent."
Davant d'aquesta situació l'USPAC proposa que s'habilitin contenidors o estructures tancades a l'exterior dels edificis, sota vigilància policial.
ARA A PORTADA
Publicat el
30 d’agost de 2015 a
les 15:47
Et pot interessar
-
Societat
El voltor comú
-
Societat
Renfe suspèn trens de llarga distància per l'amenaça del temporal
-
Societat
Brussel·les ofereix més de 40.000 bitllets de tren gratis per als joves de 18 anys
-
Societat
Barcelona demana «més concreció» a la DGT per complir la nova norma dels semàfors
-
Societat
El pare del nadó maltractat admet que li podria haver fet mal de forma inconscient
-
Societat
Suspès el primer desnonament pel «decret Maricarmen» al barri de Sant Andreu
