El Tribunal Suprem ha informat en contra de l'indult als condemnats per l'assalt al centre cultural de Blanquerna fa vuit anys, pel qual van ser sentenciats a diferents penes de presó, segons ha avançat El Periódico i han confirmat fonts del Suprem a l'ACN.
L'Audiència de Madrid va ordenar la setmana passada que els que no havien demanat la mesura de gràcia ingressessin a presó abans d'un mes, vuit anys després dels fets. Aquell requeriment deixava fora quatre dels condemnats perquè a l'Audiència li constava que dos havien demanat l'indult, i per a aquests la pena quedava en suspens. Els altres dos havien fugit, però un ja va ser detingut i compleix la pena en un centre penitenciari obert a Madrid. L'altre encara no ha estat localitzat.
Segons indica El Periódico, aquest dilluns el Tribunal Superior de Justícia de Madrid (TSJM) ha explicat, però, que finalment l'ordre d'ingrés a presó es dirigeix contra vuit persones, no deu, perquè la secció 30 de l'Audiència de Madrid té constància que són quatre els condemnats que han demanat l'indult.
En tot cas, el mateix rotatiu informa que el Suprem ha informat en contra de l'indult a set dels condemnats, que són Pablo P., Pedro C., Paula M., Juan Pedro C., Javier Marcos A., Víctor D. i Santiago C.
El Suprem s'oposa a l'indult pels condemnats per l'assalt a Blanquerna
L'Audiència de Madrid va ordenar dimarts passat que ingressessin a presó, vuit anys després dels fets
ARA A PORTADA
-
Els carrers ratifiquen els avisos en sensellarisme: «Soc aquí perquè ja no puc pagar ni una habitació» David Cobo
-
-
Els Agents Rurals amplien la cerca de senglars morts a l'àrea de 20 quilòmetres del focus de pesta porcina Redacció
-
-
El Govern anuncia ajudes de fins a 20 milions d'euros per fer front a la pesta porcina africana Redacció
Publicat el 22 de novembre de 2021 a les 19:26
Et pot interessar
-
Societat
La UE limita les restriccions per la pesta porcina: Osona i el Segrià poden exportar
-
Societat
El rescat més «màgic» dels Mossos a Barcelona
-
Societat
El temps d'aquest dijous 4 de desembre de 2025: núvols arreu i precipitacions a set comarques
-
Societat
Detenen l'anestesista i la propietària de la clínica dental d'Alzira pel cas de la nena que hi va morir
-
Societat
L'R8 de Rodalies, sense circulació per una incidència operativa
-
Societat
The District Ayuso
