El Tribunal Suprem ha informat en contra de l'indult als condemnats per l'assalt al centre cultural de Blanquerna fa vuit anys, pel qual van ser sentenciats a diferents penes de presó, segons ha avançat El Periódico i han confirmat fonts del Suprem a l'ACN.
L'Audiència de Madrid va ordenar la setmana passada que els que no havien demanat la mesura de gràcia ingressessin a presó abans d'un mes, vuit anys després dels fets. Aquell requeriment deixava fora quatre dels condemnats perquè a l'Audiència li constava que dos havien demanat l'indult, i per a aquests la pena quedava en suspens. Els altres dos havien fugit, però un ja va ser detingut i compleix la pena en un centre penitenciari obert a Madrid. L'altre encara no ha estat localitzat.
Segons indica El Periódico, aquest dilluns el Tribunal Superior de Justícia de Madrid (TSJM) ha explicat, però, que finalment l'ordre d'ingrés a presó es dirigeix contra vuit persones, no deu, perquè la secció 30 de l'Audiència de Madrid té constància que són quatre els condemnats que han demanat l'indult.
En tot cas, el mateix rotatiu informa que el Suprem ha informat en contra de l'indult a set dels condemnats, que són Pablo P., Pedro C., Paula M., Juan Pedro C., Javier Marcos A., Víctor D. i Santiago C.
El Suprem s'oposa a l'indult pels condemnats per l'assalt a Blanquerna
L'Audiència de Madrid va ordenar dimarts passat que ingressessin a presó, vuit anys després dels fets
ARA A PORTADA
Publicat el
22 de novembre de 2021 a
les 19:26
Et pot interessar
-
Societat
Un fons promotor de «colivings» fuig de Barcelona en ple auge regulador
-
Societat
El TSJC ratifica la presó provisional per als pares del nadó maltractat a Barcelona
-
Societat
Protesta veïnal coincidint amb el centenari de l'obertura del Park Güell
-
Societat
Les dones migrades que sostenen l’economia invisible
-
Societat
Això és el que has de fer perquè no t'apugin el lloguer abans que caigui la norma: el pas a pas
-
Societat
El refugi de l'Alt Pirineu que ha quedat colgat per la neu
