El torero Víctor Barrio ha mort aquest dissabte a la tarda després de rebre una cornada en una cursa de braus a Terol. Barrio, natural de Segovia i que ha estat traslladat inconscient a la infermeria del recinte, ha mort al cap de pocs minuts a la mateixa plaça de toros, segons publiquen diversos mitjans especialitzats. Víctor Barrio Hernanz havia nascut a la localitat segoviana de Grajera el 29 de maig de 1987 i va fer el debut en públic quan tenia 19 anys.
A continuació, diversos vídeos sobre el torero mort aquest tarda i el de la cornada mortal.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=2l_xfjCZDaE[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=zbza0vIUVcw[/youtube]
Es dóna la circumstància que no és l'única mort de la jornada relacionada amb les festes taurines. La matinada passada va traspassar un jove de 28 anys que va rebre una cornada en un correbou de Pedreguer, a la Marina Alta.
ARA A PORTADA
-
El Govern preveu la reobertura total de Rodalies a principis de la setmana vinent Bernat Surroca Albet
-
-
-
Junts planteja «reordenar» el sistema d'ajudes per fomentar «l'autonomia i no la dependència» Lluís Girona Boffi
-
La Moncloa esquiva l'autocrítica per la debacle a l'Aragó i apunta al PP: «És el llevaneus de Vox» Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
09 de juliol de 2016 a
les 18:56
Et pot interessar
-
Societat
La Iaia Atòmica, la instagramer que ha fet virals les receptes secretes de les àvies
-
Societat
Robatori de pel·lícula a una Vall de Núria coberta per la neu
-
Societat
La segona proposta del PDUM contempla més de 160.000 nous habitatges a l'àrea metropolitana
-
Societat
Collboni desallotja l'assentament més gran de Barcelona sense alternatives suficients i amb policia espanyola
-
Societat
El metro i el bus de Barcelona baten rècords històrics el 2025 i superen els 709 milions de viatgers, segons l'INE
-
Societat
Feina nova, vida nova: es busquen treballadors al poble més alt de Catalunya
