El tren llançadora que ha d'unir l'Aeroport del Prat amb el centre de Barcelona transportarà anualment entre set i nou milions de passatgers, segons ha previst el conseller de Territori i Sostenibilitat, Santi Vila, que ha valorat molt positivament la intenció de la ministra de Foment, Ana Pastor, de licitar aquest projecte durant el primer semestre de 2015 i ha previst que si l'obra s'adjudica enguany podria entrar en funcionament l'any 2018.
El conseller ha destacat que el projecte tindrà un cost de 210 milions d'euros, "significativament més econòmic que la previsió inicial" i es portarà a terme a través d'una col·laboració público-privada.
El billet d'aquest tren tindrà un cost al voltant dels sis euros i pel que fa a la freqüència de pas, la previsió és de quinze minuts. La intenció és que faci parades a les estacions de Passeig de Gràcia, Sants i la T1, i que es perllongui fins a la Sagrera quan es construeixi.
El tren llançadora a la T1 podria entrar en funcionament el 2018
Societat
El nou servei transportarà entre 7 i 9 milions de passatgers anuals
ARA A PORTADA
Publicat el
20 de gener de 2015 a
les 16:41
Et pot interessar
-
Societat
Investiguen un possible cas de febre hemorràgica de Crimea-Congo a Catalunya
-
Societat
La terra crema
-
Societat
Premis per respondre enquestes: com funcionen les cartes del CEO?
-
Societat
Mor Jordi Borja, urbanista barceloní i referent del PSUC
-
Societat
Els veïns desallotjats per l'esvoranc de l'L9 no podran tornar a casa fins divendres vinent
-
Societat
El 76% dels barcelonins està a favor de regular també el preu del lloguer dels locals comercials
