Hi ha dos tipus de persones: les que gaudeixen del viatge en cotxe i les que l'odien. Sigui com sigui, segur que uns i altres coincideixen en haver viscut una vegada la següent situació. El cotxe et demana reomplir el tanc de gasolina i t'amenaça de deixar-te al mig de l'autovia. Veus un senyal de trànsit que indica la proximitat d'una gasolinera, agafes la sortida que et mana i, de sobre, res. Sembla que t'han enganyat. Continues la marxa perquè no tens cap altra opció i, finalment, apareix.
[noticiadiari]2/232036[/noticiadiari]
El microinfart que els conductors pateixen quan creuen que s'han equivocat i no arribaran a temps a la gasolinera es pot evitar amb un truc senzill. La clau està en el color del senyal de trànsit que indica l'existència d'una estació propera. Tot canvia en funció de si és blava, verda o blanca.
Si el panell és blau, vol dir que la benzinera es troba en un lateral de l'autovia. De fet, és probable que es vegi a simple vista. Aquest color sempre indica quelcom referent a l'autovia. Si, altrament, és verd, vol dir que la gasolinera s'ubica als voltants, però fora de l'autovia. I si és blanc, caldrà abandonar l'autovia i incorporar-se a una carretera convencional per arribar-hi.
[plantillavirals]
							
																					
														
								El truc per saber si una benzinera està a l'autovia o en un desviament: la clau està en el color
En funció de si el senyal és blau, verd o blanc, l'estació estarà en un lloc o en un altre
 
        - Un senyal de trànsit que indica la proximitat d'una benzinera -
- SCT
ARA A PORTADA
Publicat el 06 d’abril de 2023 a les 16:30
																			
								Et pot interessar
- 
												 Societat
												Quin és l'origen de la Castanyada? Societat
												Quin és l'origen de la Castanyada?
- 
												 Societat
												El temps d'aquest divendres 31 d'octubre de 2025: boires i cel enteranyinat Societat
												El temps d'aquest divendres 31 d'octubre de 2025: boires i cel enteranyinat
- 
												 Societat
												Mor un home en caure d'una alçada de 14 metres mentre treballava en el sostre d'una empresa de Viladecans Societat
												Mor un home en caure d'una alçada de 14 metres mentre treballava en el sostre d'una empresa de Viladecans
- 
												 Societat
												Condemnen a presó el tuitaire que volia «perseguir» la família que va demanar més castellà a l'escola de Canet Societat
												Condemnen a presó el tuitaire que volia «perseguir» la família que va demanar més castellà a l'escola de Canet
- 
												 Societat
												Un congrés internacional i una exposició commemoraran el centenari de la mort de Gaudí Societat
												Un congrés internacional i una exposició commemoraran el centenari de la mort de Gaudí
- 
												 Societat
												Els millors plans per la Castanyada 2025 a Catalunya Societat
												Els millors plans per la Castanyada 2025 a Catalunya

 
															 
															 
															 
															 
															