El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) ha anul·lat la concessió de l'empresa publico-privada per gestionar l'aigua a l'Àrea Metropolitana de Barcelona. El magistrat considera que l'administració no va justificar de manera prou clara per què no va convocar concurs públic per adjudicar el contracte.
L'empresa mixta -formada en un 70% per Aigües de Barcelona (Agbar), un 15% per AMB i un 15% per Criteria- recorrerà la sentència al Tribunal Suprem. Fins que no hi hagi una resolució ferma la companyia seguirà gestionant el servei.
Actualment, Agbar gestiona el cicle integral de l'aigua, des de la captació fins a la potabilització, transport i distribució, a més del sanejament i la depuració d'aigües residuals per al seu retorn al medi natural o la seva reutilització, i dóna servei a més de tres milions de persones a l'Àrea Metropolitana de Barcelona.
El TSJC anul·la la concessió d'aigua a l'àrea metropolitana de Barcelona
La companyia recorrerà la sentència del al Tribunal Suprem | El magistrat considera que l'administració no va justificar per què no va convocar concurs
ARA A PORTADA
Publicat el
16 de març de 2016 a
les 16:29
Actualitzat el
16 de març de 2016 a les
18:41
Et pot interessar
-
Societat
El SEPC convoca vaga d'estudiants el 20 de març per donar suport a les reivindicacions del professorat
-
Societat
L'entorn de les Tres Xemeneies inclourà un gran parc urbà i més de 1.700 nous habitatges
-
Societat
«L'esport és un espai com cap altre per preservar una llengua»
-
Societat
Un cens públic dels edificis que fan la vida impossible als sensesostre: nova proposta sobre la taula de Collboni
-
Societat
«Dir que Barcelona és una ciutat perillosa no s'aguanta per enlloc»
-
Societat
Un estudi català descobreix un medicament que millora la supervivència de la fibrosi pulmonar idiopàtica
