El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) ha anul·lat la concessió de l'empresa publico-privada per gestionar l'aigua a l'Àrea Metropolitana de Barcelona. El magistrat considera que l'administració no va justificar de manera prou clara per què no va convocar concurs públic per adjudicar el contracte.
L'empresa mixta -formada en un 70% per Aigües de Barcelona (Agbar), un 15% per AMB i un 15% per Criteria- recorrerà la sentència al Tribunal Suprem. Fins que no hi hagi una resolució ferma la companyia seguirà gestionant el servei.
Actualment, Agbar gestiona el cicle integral de l'aigua, des de la captació fins a la potabilització, transport i distribució, a més del sanejament i la depuració d'aigües residuals per al seu retorn al medi natural o la seva reutilització, i dóna servei a més de tres milions de persones a l'Àrea Metropolitana de Barcelona.
El TSJC anul·la la concessió d'aigua a l'àrea metropolitana de Barcelona
La companyia recorrerà la sentència del al Tribunal Suprem | El magistrat considera que l'administració no va justificar per què no va convocar concurs
ARA A PORTADA
Publicat el
16 de març de 2016 a
les 16:29
Actualitzat el
16 de març de 2016 a les
18:41
Et pot interessar
-
Societat
Mor un home després quedar atrapat sota un palet
-
Societat
Els professors endureixen la protesta: una setmana de vagues i una gran manifestació a Barcelona
-
Societat
Agredeixen sexualment una dona mentre passejava els gossos a Montjuïc
-
Societat
El català suma més de 160.000 publicacions a les xarxes en un any, un 31% més que el 2025
-
Societat
Salut recula i no incentivarà els CAP per reduir la llargada de les baixes
-
Societat
Mor un motorista en un accident a la B-23 a Esplugues de Llobregat
