Els alcaldes de l'Ebre assignaran una persona del consistori perquè acompanyi als activistes animalistes que vulguin enregistrar o fotografiar els actes amb bous. A més. se'ls asseurà, si ho volen, en una zona que els ajuntaments reserven a les places de bous per a les autoritats, les pubilles, les xarangues o públic en general.
Aquesta iniciativa ha estat la solució acordada, en una reunió aquest divendres al vespre, entre el delegat del Govern a les Terres de l'Ebre, Xavier Pallarès, batlles i comissions taurines per acabar amb els enfrontaments i poder rebaixar la tensió entre protaurins i antitaurins.
Pallarès ha lamentat que els fets de Mas de Barberans hagin projectat una imatge de territori que no es correspon amb la realitat i ha assenyalat que es compleix escrupolosament la llei del correbous.
Els ajuntaments ebrencs facilitaran un espai als animalistes que vulguin gravar els actes amb bous
Societat
Aquesta és la solució que han acordat Govern, penyes i consistoris per rebaixar la tensió entre partidaris i detractors dels correbous
ARA A PORTADA
Publicat el
06 de maig de 2016 a
les 19:34
Et pot interessar
-
Societat
Un gimnàs a l'aire lliure davant el mar: «Fem esport i comunitat tot i la calor»
-
Societat
Ferit greu un home després de caure d'un vaixell i tallar-se amb l'àncora al litoral de Barcelona
-
Societat
Les assignatures que el Parlament ha deixat per setembre
-
Societat
La UE reunirà dimarts d'urgència els ministres d'Interior per abordar la crisi migratòria de Ceuta
-
Societat
Treure la llengua de l'armari: així són les trobades LGTBIQ+ en català
-
Societat
Estabilitzat l'incendi agrícola de Montblanc que ha obligat a tallar la TV-2421
