Els treballadors d'Amarres de Barcelona no han ratificat el principi d'acord i, finalment, hi haurà vaga d'amarradors al port de Barcelona. "Després de diverses reunions i arribar a un preacord, aquest no ha estat aprovat per una majoria de l'assemblea celebrada aquest dissabte a la tarda", ha informat la secció sindical de CGT Mar i Ports.
L'aturada indefinida comença demà dilluns 17 de gener i afecta uns 104 treballadors "que són claus per al subministrament i serveis del port i de la ciutat de Barcelona".
Els amarradors reclamen una millora en la seguretat, un augment en la contractació "que garanteixi uns mínims de personal per a fer els treballs d'amarrament", l'equiparació salarial i el pagament de serveis auxiliars i polivalència.
Els amarradors del port de Barcelona faran vaga aquest dilluns
L'aturada indefinida afecta 104 empleats, que reclamen equiparació salarial, més personal i millor seguretat
- Assemblea dels amarradors al port de Barcelona, aquest dissabte -
- ACN
ARA A PORTADA
-
-
Illa celebra la «humanitat» de la Justícia, Junts i ERC lamenten «l'escarni» contra Pujol i el PP «respecta» l'exoneració Redacció
-
-
Jordi Pujol Ferrusola defensa els seus negocis i lamenta «15 anys de trituradora» Bernat Surroca Albet
-
Tot Pujol: recupera els cinc episodis de l'Snooker sobre el judici, la família i el llegat Ferran Casas i Manresa | Oriol March
Publicat el
16 de gener de 2022 a
les 09:15
Et pot interessar
-
Economia
Nissan anuncia un ERO als tres centres que té Catalunya
-
Economia
Endreçar Menorca més enllà del PIB
-
Economia
Damm celebra els 150 anys amb una gala «de país» al Liceu
-
Economia
Els morts a la feina es disparen durant el primer trimestre de l'any
-
Economia
Brànding local a Catalunya: com els petits negocis creen identitat visual amb materials personalitzats
-
Economia
El conflicte a l'Orient Mitjà encareix el sexe: es dispara el preu dels preservatius
