Els Bombers de la Generalitat han atès entre les deu del matí i les cinc de la tarda d'aquest diumenge 24 avisos relacionats amb el vent, la majoria de poca consideració.
Moltes d'aquestes trucades s'han rebut des de les comarques gironines, concretament, set des de l'Alt Empordà, on hi ha hagut un incendi, i quatre des del Baix Empordà. Cinc s'han rebut de la Regió d'Emergències de Tarragona i quatre d'aquestes provenien de la capital de la demarcació.
Des de les comarques de Lleida s'han atès un total de quatre trucades. Gairebé tots els avisos rebuts pels Bombers han estat per retirar arbres i branques caigudes i per treure elements inestables de mobiliari urbà.
Els Bombers atenen 24 avisos relacionats amb el vent, la majoria a l'Empordà
Les trucades han estat per retirar arbres i branques caigudes i per treure elements inestables de mobiliari urbà
Ara a portada
-
-
Política Illa garanteix que els Mossos no deixaran desatès cap poble ni ciutat: «No hi haurà impunitat» Bernat Surroca Albet
-
Societat El Tarzan romà: d'implicar el papa Francesc en ocupacions de pisos a visitar la Casa Orsola David Cobo
-
Política Una absència sonada: per què Sánchez no serà al funeral del papa Francesc? Tania Tapia Díaz
-
Publicat el 01 de maig de 2016 a les 16:56
Et pot interessar
-
Societat Mor el conductor d'una furgoneta a Martorell, en una sortida de via a l'AP-7
-
Societat Mor electrocutat un treballador de 41 anys a la Zona Franca
-
Societat El temps del cap de setmana del 26 i 27 d'abril: tornen les pluges
-
Societat Retards de fins a una hora i mitja a la línia d'alta velocitat Madrid – Barcelona per una avaria a l'Aragó