Els Bombers de la Generalitat han atès entre les deu del matí i les cinc de la tarda d'aquest diumenge 24 avisos relacionats amb el vent, la majoria de poca consideració.
Moltes d'aquestes trucades s'han rebut des de les comarques gironines, concretament, set des de l'Alt Empordà, on hi ha hagut un incendi, i quatre des del Baix Empordà. Cinc s'han rebut de la Regió d'Emergències de Tarragona i quatre d'aquestes provenien de la capital de la demarcació.
Des de les comarques de Lleida s'han atès un total de quatre trucades. Gairebé tots els avisos rebuts pels Bombers han estat per retirar arbres i branques caigudes i per treure elements inestables de mobiliari urbà.
Els Bombers atenen 24 avisos relacionats amb el vent, la majoria a l'Empordà
Les trucades han estat per retirar arbres i branques caigudes i per treure elements inestables de mobiliari urbà
ARA A PORTADA
Publicat el 01 de maig de 2016 a les 16:56
Et pot interessar
-
Societat L'Orgull omple Barcelona: les millors imatges del Pride 2025
-
Societat Enviar missatges fora de l’horari laboral pot comportar multes segons l'Estatut dels Treballadors
-
Societat Invisible
-
Societat Vint platges catalanes amb bandera vermella
-
Societat Maten un home amb una arma blanca a Castelldefels
-
Societat El Meteocat activa l'alerta per tempestes a 16 comarques