Els Bombers de la Generalitat i els Mossos d’Esquadra han activat un dispositiu de recerca a Sant Jaume d’Enveja, després de rebre l’avís que un vehicle ha caigut al riu Ebre a l’alçada de la zona coneguda com la Descàrrega, uns metres més amunt de l’embarcador de Sant Jaume d’Enveja.
Els Bombers hi tenen activades 14 unitats subaquàtiques que estan rastrejant la zona amb una embarcació i amb sondes per tal de poder localitzar el vehicle. De moment la recerca ha estat infructuosa i no s’ha realitzat cap immersió, donada la terbolesa de l’aigua i la profunditat del riu en aquesta zona.
Segons han informat els Bombers, el dispositiu es mantindrà fins que hi hagi llum del dia per a seguir treballant. Treballen també en la recerca Mossos d’Esquadra, una ambulància del SEM i la Policia Local de Sant Jaume d’Enveja.
Paral·lelament, la policia ha activat un dispositiu per tal d’identificar el vehicle que hauria caigut el riu, a partir de la descripció dels testimonis, i també per esbrinar si hi ha constància d’alguna persona desapareguda i mirar de confirmar si alguna persona conduïa el vehicle en el moment que s’ha precipitat al riu.
Els Bombers busquen un cotxe que ha caigut a l'Ebre
Els Mossos d’Esquadra i la policia local de Sant Jaume també treballen en el lloc dels fets
ARA A PORTADA
Publicat el 31 de març de 2022 a les 20:37
Et pot interessar
-
Societat
Un de cada tres metges catalans fa algun tipus d'activitat privada
-
Societat
Detenen un home per maltractar la parella i tancar-la a casa durant quatre mesos a Corbera de Llobregat
-
Societat
El Meteocat activa l'avís de perill per fortes ventades a 21 comarques
-
Societat
Més denúncies de dones per compartir imatges íntimes sense permís
-
Societat
El temps d'aquest dimarts 25 de novembre: descens de les temperatures i vent al sud
-
Societat
El Park Güell s'il·lumina per primer cop aquest Nadal
