Els Bombers de la Generalitat han donat per controlat l'incendi en una nau industrial de Sant Feliu de Llobregat que crema des de dijous passat. El cos ha treballat amb 16 dotacions aquest diumenge per continuar amb les tasques d'extinció. Segons expliquen els Bombers, l'atac del foc es va fer contundentment des de l'exterior fins que el dissabte van poder accedir a la planta soterrani de la nau, on van trobar algun punt calent que cremava amb poca intensitat i que van poder extingir. El cos preveu anar retirant les dotacions de l'empresa de manera esglaonada per tornar-hi dilluns a primera hora. Aquesta nit serà la Policia Local qui es quedi a la nau.
Aquest diumenge els Bombers han acompanyat els treballadors de l'empresa perquè poguessin accedir a les instal·lacions, a la zona de vestuaris, per recuperar els objectes personals.
Segons les darreres inspeccions del Grup d'Estructures Col·lapsades dels Bombers, en aquests moments no hi ha afectació en l'estabilitat de l'estructura de la indústria. L'acumulació d'aigua i la barreja d'aquesta amb productes corrosius va dificultar molt l'accés al soterrani, on s'han centrat a localitzar i extingir més punts calents al llarg d'aquest diumenge.
D'altra banda, un informe de la Direcció General de Qualitat Ambiental del Departament de Territori i Sostenibilitat publicat el dissabte conclou que l'incendi a la indústria d'aromes per a l'alimentació no ha provocat que se superessin els valors de referència de cap contaminant en l'aire.
Els Bombers donen per controlat l'incendi a una nau industrial de Sant Feliu de Llobregat
El cos ha treballat amb 16 dotacions per extingir el foc, que crema des de dijous
ARA A PORTADA
-
-
El Parlament Europeu avala la denúncia d'un exassistent de Toni Comín per assetjament sexual Oriol March
-
-
Nova demostració de força dels professors als carrers de Tarragona: més de 5.000 manifestants Antonio Ramos Llauradó
-
Mestres ocupen els serveis territorials d'Educació a Manresa: tancada nocturna abans de la vaga Pere Fontanals
Publicat el
20 de setembre de 2020 a
les 19:43
Et pot interessar
-
Societat
Un estudi revela que certes modificacions a l'ADN poden avançar l'inici de l'esquizofrènia
-
Societat USTEC veu una "irresponsabilitat" que el Govern no reobri la negociació amb els mestres
-
Societat
Solució a mitges a Vallcarca per a les famílies en risc de desnonament: algunes seran reallotjades a la Casa Orsola
-
Societat
Atenció 24 hores i gairebé 10.000 euros al mes: les claus de la nova llei ELA a Catalunya
-
Societat
Un de cada cinc residents a l'àrea de Barcelona es troba en risc de pobresa
-
Societat
Les obres de l'R2 se sumen als talls de línies vuit setmanes després de l'accident de Gelida
