Els mitjans aeris que treballen contra l'incendi forestal que arrasa l'illa de Tenerife des de dimarts ja han fet servir 2,7 milions de litres d'aigua per intentar extingir les flames. En total, segons han comunicat els bombers de les Illes Canàries, han fet més de 1.700 descàrregues d'aigua des que es va iniciar el foc.
Aquest dissabte arribaran dos nous hidroavions i aquest diumenge un altre avió de càrrega a terra, el que eleva a 22 els mitjans aeris del dispositiu del Pla INFOCA. A més, per terra, 265 efectius estan desplegats durant aquesta jornada en tot el perímetre i fan servir 19 mitjans aeris, encara que el fum impedeix actuar a diverses zones sense risc.
El personal està treballant en unes condicions molt dures, a contrarellotge i malgrat les circumstàncies de les flames (molt adverses) no han deixat d'intervenir. Per ara, esperen que fins a 36 efectius de les brigades forestals se sumin a les tasques dels bombers.
Els bombers ja han fet servir 2,7 milions de litres d'aigua per intentar extingir l'incendi de Tenerife
Les flames segueixen arrasant l'illa en unes circumstàncies molt adverses per als serveis d'emergències
- Un avió actuant a l'incendi de Tenerife -
- Europa Press
ARA A PORTADA
Publicat el
19 d’agost de 2023 a
les 17:24
Et pot interessar
-
Societat
Maten a trets un home al barri de Sants
-
Societat
Milers de persones es manifesten per la llibertat de Palestina a Barcelona
-
Societat
Detinguts tres policies canadencs per agredir sexualment i pegar una prostituta a Barcelona
-
Societat
Retencions a l'AP-7 per un xoc entre tres cotxes a Subirats
-
Societat
Converses sobre bolets i allioli als bars de la Catalunya Nord per impulsar l'ús del català
-
Societat
Mor un motorista de 26 anys en un xoc amb un camió al nus de la Trinitat
