Continua l'allau de rescats de boletaires al Ripollès -cinc en una sola setmana-. Bombers de la Generalitat han localitzat sana i estàlvia a les set i deu del vespre la boletaire que s'havia perdut a la zona del coll de la Daina de Planoles. A la recerca, que s'havia activat un parell d'hores abans, hi han participat un helicòpter i sis dotacions terrestres dels bombers.
En trobar la dona -de 62 anys- només ha calgut acompanyar-la fins el seu cotxe on l'esperava el seu marit que és qui havia donat l'avís.
Rescat d'una excursionista
Els Bombers de la Generalitat també han hagut de fer un altre servei aquest divendres al migdia a la pista d'Abella a Tregurà, al terme de Vilallonga de Ter. Un grup d'excursionistes ha avisat a quarts d'una que una dona havia caigut i patia una possible fractura de cama.
Els bombers han activat un helicòpter per traslladar-la fins a l'Hospital de Campdevànol. El diagnòstic, segons els bombers, és de trencament de tíbia.
ARA A PORTADA
Publicat el 08 d’octubre de 2010 a les 17:37
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest divendres 19 de setembre: jornada assolellada amb un canvi de temps a la vista
-
Societat Una nova jornada de protestes sacseja Barcelona davant l'agreujament de l'ocupació israeliana a Palestina
-
Societat Canvi de plans a la Casa de la Premsa: ara s'hi projecta un centre de recerca d'arts escèniques
-
Societat Un miler de voluntaris ajudaran a aprendre català dins d'un projecte d'Òmnium
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 20 i 21 de setembre
-
Societat La Sagrada Família manté la data de finalització de les obres i anuncia el pròxim element que es construirà