Els Bombers han rescatat aquest matí una persona després de caure per un penya-segat d'entre 20 i 30 metres a la zona de Cala Xica de Sitges (Garraf). El cos d'emergències ha rebut l'avís de l'accident poc abans de tres quarts de deu del matí i ha activat la unitat de rescat amb l'helicòpter i efectius del Grup d'Actuacions Especials (GRAE), el metge del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) i 3 dotacions terrestres de suport.
El ferit s'ha localitzat conscient en una zona de difícil accés just al costat de les vies del tren. És per això que s'ha demanat el tall de la tensió de la catenària per facilitar les tasques als efectius i poder treballar amb seguretat.
A lloc també han intervingut efectius de la Policia Local del municipi. Després de fer la primera atenció al ferit, els serveis d'emergència l'han immobilitzat amb un matalàs de buit. Acte seguit l'han evacuat a peu per apropar-lo fins a l'helicòpter, que ha fet l'extracció final.
Els Bombers rescaten una persona després de caure per un penya-segat a Sitges
El ferit ha quedat en una zona propera al tren i s'ha demanat tallar l'electricitat per precaució

- Els Bombers en el moment del rescat -
- Bombers
ARA A PORTADA
-
Jaume Giró deixa la política: adeu a la direcció de Junts i a l'escó per discrepàncies amb el rumb del partit Oriol March
-
-
-
Puigdemont trasllada a la cúpula de Junts que a la tardor es decidirà el futur del suport a Sánchez Oriol March
-
L'advocat general de la UE dona la raó al Parlament Europeu i avala l'aixecament de la immunitat de Puigdemont Bernat Surroca Albet
Publicat el 25 de desembre de 2022 a les 11:30
Et pot interessar
-
Societat Un eclipsi de lluna plena es podrà veure des de Catalunya: quan serà i des d'on serà més visible
-
Societat El temps de dijous 4 de setembre: el Meteocat anuncia un breu canvi
-
Societat Pas endavant d'una cadena de gimnasos amb el català
-
Societat El nou Pavelló L'Illa obre amb dues pistes poliesportives i el doble de capacitat després de les obres de remodelació
-
Societat Quim Masferrer troba un brasiler enamorat de Catalunya: «Parlo català per TV3»
-
Societat Accident a Barcelona: un tramvia xoca contra una moto a Glòries