La població de senglars que habita a les comarques gironines no disminueix. Així ho ha explicat el vicepresident de la Federació de Caça gironina, Jaume Vilarrassa, qui assegura que durant la temporada passada van abatre més de 13.000 exemplars, 2.000 més que l'anterior i tot apunta que superaran aquesta xifra aquesta temporada que s'allargarà fins el proper mes de març.
Enguany, algunes colles de la comarca de la Garrotxa han hagut de sortir a caçar durant tot l'any per frenar la superpoblació d'aquest animal. També s'han fet batudes nocturnes amb els Agents Rurals tot i que la iniciativa de crear un grup extraordinari de caçadors arran de l'emergència cinegètica no ha acabat de quallar.
Els caçadors gironins avisen que la població de senglars no es redueix
Societat
Preveuen abatre'n més de 13.000 aquest temporada | Continua caient el nombre de caçadors censats dins de la Federació de Caça de les comarques gironines
ARA A PORTADA
-
-
Política L'amnistiat Junqueras renova l'«intacte» compromís independentista des de la zona zero Lluís Girona Boffi
-
Política Bany de masses en la rebuda de l'amnistiat Lluís Puig: «L’estat espanyol ha perdut nou anys» Anna Mira Perich
-
Televisió Pedro Sánchez accepta la invitació de «La Revuelta»: Broncano l'entrevista aquest dijous Victor Rodrigo
-
Publicat el
12 de setembre de 2015 a
les 17:26
Et pot interessar
-
Societat
Ja no et podràs jubilar als 66 anys: així canvia l’edat de jubilació el 2027
-
Societat
Els impulsors de la ILP del 6% en educació reclamen a Illa un calendari clar
-
Societat
«Si vas néixer el 19 de març de 1997, et busquem»: el missatge desconcertant de l'ATM
-
Societat
Els docents també agafen la bandera de l'habitatge i escalfen la vaga general
-
Societat
Barcelona i l'Hospitalet concentren onze dels quinze barris amb més estrangers de l'Estat
-
Societat
«Podries votar per l'Eliska?»: Alerta amb la nova estafa que pot robar-te el compte de WhatsApp
