La població de senglars que habita a les comarques gironines no disminueix. Així ho ha explicat el vicepresident de la Federació de Caça gironina, Jaume Vilarrassa, qui assegura que durant la temporada passada van abatre més de 13.000 exemplars, 2.000 més que l'anterior i tot apunta que superaran aquesta xifra aquesta temporada que s'allargarà fins el proper mes de març.
Enguany, algunes colles de la comarca de la Garrotxa han hagut de sortir a caçar durant tot l'any per frenar la superpoblació d'aquest animal. També s'han fet batudes nocturnes amb els Agents Rurals tot i que la iniciativa de crear un grup extraordinari de caçadors arran de l'emergència cinegètica no ha acabat de quallar.
Els caçadors gironins avisen que la població de senglars no es redueix
Societat
Preveuen abatre'n més de 13.000 aquest temporada | Continua caient el nombre de caçadors censats dins de la Federació de Caça de les comarques gironines
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de setembre de 2015 a
les 17:26
Et pot interessar
-
Societat Un nou bus de TMB circularà al voltant del Camp Nou els dies de partit del Barça
-
Societat
El forn marítim
-
Societat
Més turistes, menys país
-
Societat
9.000 euros per viatge: desarticulen dues organitzacions de tràfic de migrants de Ceuta
-
Societat
Detenen un home per una agressió amb arma blanca al Raval de Barcelona
-
Societat
Funcionaris de presons es concentren a Brians 2 per reclamar més seguretat
