Els acords del conseller d'Acció Climàtica, David Mascort, amb els representants dels pagesos no agraden a l'Agència Catalana de l'Aigua. Mascort va apuntar a canvis a l'Àrea d'Abastament d'Aigua i a la mateixa ACA, cosa que ha inquietat els treballadors. El comitè d'empresa s'ha posat en contacte amb el director de l'ACA, Samuel Reyes, per exigir explicacions, però no serà fins dilluns que podran parlar i aclarir les manifestacions de Mascort i quines implicacions tenen.
En un correu enviat a la plantilla, al qual ha tingut accés Nació, el comitè d'empresa de l'ACA lamenta l'"arbitrarietat" en relació amb les mesures que afecten l'ACA i avisen que s'oposaran a hipotètics "cessaments" que hi pugui haver. "Si hi hagués cessaments, que sigui a altres esferes més polítiques", assenyalen des del comitè. En funció de les explicacions que doni Reyes aquest dilluns, els treballadors no descarten aturades.
A la reunió amb els pagesos, Mascort va acordar "reorganitzar" l'Àrea d'Abastiment de l'ACA i va defensar el director Reyes. "Ocupa el càrrec des de fa dos anys i mig, no ha pres cap decisió" de les que critiquen els agricultors, va dir Mascort. També va elogiar la gestió "quirúrgica" de l'aigua, que ha permès a Catalunya no entrar fins ara fa unes setmanes en fase d'emergènicia.
[impacte]
Els canvis pactats entre Mascort i els pagesos tensen l'ACA
El comitè d'empresa exigeix explicacions al director de l'Agència i avisa que no acceptaran acomiadaments
- El conseller d'Acció Climàtica, David Mascort, -
- Hugo Fernández
ARA A PORTADA
-
-
-
L'Estat es compromet a complir (ara sí) els acords per donar oxigen a l'entesa Illa-Junqueras Bernat Surroca Albet
-
Els acords de la bilateral: dels diners per tenir més Mossos a l'ús del català dels funcionaris de l'Estat Bernat Surroca Albet
-
Illa i ERC situen els pressupostos com a «punt de partida» davant els retrets de Junts Lluís Girona Boffi | Bernat Surroca Albet
Publicat el
02 de març de 2024 a
les 14:10
Et pot interessar
-
Societat
Què canvia amb l'aprovació de la primera llei del tercer sector social a Catalunya?
-
Societat La pròrroga de les concessions de bus interurbà no inclou finalment la protecció del català
-
Societat
Mossos contra infància
-
Societat
El pessimisme d'un país vell
-
Societat Sanitat amplia el cribratge de càncer de mama a dones d’entre 45 i 74 anys
-
Societat
Reivindicar el «contínuum feminista» 50 anys després de les Primeres Jornades Catalanes de la Dona
