Els controladors aeris han convocat vaga per al 26 de setembre i per al 3 d'octubre. Ambdos dies les aturades seran de sis del matí a sis de la tarda. D'aquesta manera, el sindicat USCA ha decidit reprendre la mobilització que va suspendre a l'agost per no afectar els usuaris en període de vacances. USCA ha lamentat la "manca de voluntat negociadora" de l'empresa Enaire, però ha reiterat la disposició al diàleg per evitar les aturades. Totes dues jornades de vaga es convoquen en protesta pels 61 expedients sancionadors imposats als controladors a Barcelona pel tancament de l'espai aeri l'any 2010. Així mateix, USCA també demana la readmissió d'un controlador que va ser acomiadat durant les protestes de fa cinc anys.
El sindicat espera que Enaire i el Ministeri de Foment "no vulnerin" el dret fonamental a la vaga dels controladors amb la "imposició" d'uns serveis mínims "abusius" com en convocatòries precedents, on es van fixar en el 80%.
Els controladors aeris convoquen dues jornades de vaga per al setembre i l'octubre
Societat
El sindicat USCA protesta pels 61 expedients sancionadors imposats pel tancament de l'espai aeri el 2010
ARA A PORTADA
-
-
Política El govern espanyol apuja el to contra el Marroc i demana que investigui la crisi a Ceuta Bernat Surroca Albet
-
Política La Fiscalia Anticorrupció investiga irregularitats en ajuts de la DGAIA per a joves extutelats Marc Orts i Cussó
-
Societat El camí cap a la simplificació de 210 tràmits: cinc gestions que ja són més senzilles Lluís Girona Boffi
-
Política Junts s'incorpora al Partit Demòcrata Europeu per reconnectar amb la família liberal Lluís Girona Boffi
Publicat el
14 de setembre de 2015 a
les 20:43
Et pot interessar
-
Societat
La Rambla dels setanta
-
Societat
Reparar els greuges de la medicina a Catalunya
-
Societat
L'home que va aparèixer en un contenidor a Lloret de Mar va morir a trets
-
Societat
Mor un home de 73 anys a la piscina municipal de Jorba
-
Societat
Detingut un home per agredir sexualment dues dones sense llar a Barcelona i Blanes
-
Societat
Com fotografiar l'eclipsi sense fer malbé la càmera: totes les mesures de seguretat
