La família Godia ha acordat un pacte de conformitat amb la Fiscalia, l'Agència Tributària i la Generalitat per evitar l'ingrés a presó després de pagar 8,1 milions d'euros en concepte de compensació i multa pel frau fiscal comès entre els anys 2007 i 2011.
El juny del 2012 la Fiscalia de Delictes Econòmics de Barcelona va querellar-se contra la presidenta del patronat de la Fundació Francisco Godia, Liliana Godia, el seu marit i vicepresident de la fundació, Manuel Torreblanca, i el seu cosí i tresorer de l'entitat, Xavier Amat per defraudar uns 5,8 milions en l'IRPF, l'IVA i l'Impost de Patrimoni. Ara Torreblanca ha admès dos anys de presó, Amat, un, i Liliana Godia ha quedat absolta.
Segons l'acord, els Godia s'haurien servit de diverses societats sobre les quals tenien participació directa per burlar la seva obligació de tributar per les rendes i sufragar, així, elevades despeses personals.
Els Godia paguen 8,1 milions pel frau a Hisenda i evitaran l'ingrés a presó
Van evadir el pagament de l'IRPF, l'IVA i l'Impost de Patrimoni del 2007 al 2011
ARA A PORTADA
-
-
La crisi al PSOE sacseja la Moncloa: Yolanda Díaz exigeix a Sánchez un «canvi profund» al govern espanyol Redacció
-
L'UCO escorcolla organismes vinculats a Hisenda i Transició Ecològica pel cas de Leire Díez Redacció
-
-
Es pot escapar un virus del laboratori? L'IRTA-CReSA nega que les obres ho hagin facilitat Arnau Urgell i Vidal
Publicat el 04 de juny de 2015 a les 17:30
Et pot interessar
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 13 i 14 de desembre
-
Societat
Va ser realment un accident? Què sabem i què no de la mort d'Isak Andic un any després
-
Societat
Els fills d'Isak Andic l'homenatgen amb una carta: «Era un pare proper i afectuós»
-
Societat
Creen una eina que prediu el risc d'ictus a partir dels greixos de la dieta
-
Societat
Barcelona estrena dos nous radars: on són i a quina velocitat multen?
-
Societat
Quatre línies de Rodalies, fora de servei per una incidència entre Mollet-Sant Fost i Granollers Centre
