Els jubilats que el passat diumenge van destrossar per error una finca del municipi de Sant Martí de Maldà (l'Urgell) quan es van perdre buscant un restaurant, abonaran els danys causats: prop de 8.000 euros. Així ho ha destacat a NacióLleida l'alcalde del municipi, Jaume Pallàs, un cop acabada la reunió entre els responsables de l'incident i els propietaris dels terrenys.
El primer edil ha indicat que els jubilats han demanat perdó per les destrosses causades. El grup va aixafar un centenar de ceps amb els seus cotxes mentre buscava el camí fins a la localitat d'El Vilet, a la comarca de l'Urgell. Els mateixos jubilats van deixar un telèfon de contacte al restaurant el diumenge després de l'incident.
"Tant de bo tothom fes el mateix" ha declarat l'alcalde, que ha desmentit la informació apareguda en un diari lleidatà on s'atribuïa als propietaris d'aquests vehicles els desperfectes que també es van veure al camp de futbol de la localitat. "Ells no hi van tenir res a veure", ha apuntat.
Els jubilats que van destrossar per error una finca de l'Urgell pagaran els desperfectes
Els responsables de destrossar un centenar de ceps es reuneixen amb els propietaris dels terrenys i arriben a un acord
Ara a portada
-
-
Política Illa garanteix que els Mossos no deixaran desatès cap poble ni ciutat: «No hi haurà impunitat» Bernat Surroca Albet
-
Societat El Tarzan romà: d'implicar el papa Francesc en ocupacions de pisos a visitar la Casa Orsola David Cobo
-
Política Una absència sonada: per què Sánchez no serà al funeral del papa Francesc? Tania Tapia Díaz
-
Publicat el 05 de març de 2016 a les 17:38
Et pot interessar
-
Societat Mor el conductor d'una furgoneta a Martorell, en una sortida de via a l'AP-7
-
Societat Mor electrocutat un treballador de 41 anys a la Zona Franca
-
Societat El temps del cap de setmana del 26 i 27 d'abril: tornen les pluges
-
Societat Retards de fins a una hora i mitja a la línia d'alta velocitat Madrid – Barcelona per una avaria a l'Aragó