Els usuaris de l'estació de Sants de Barcelona hauran de pagar d'aquí ben poc per utilitzar els lavabos públics de que disposa. El motiu que explica que aquest servei deixi de ser gratuït és la decisió de l'empresa Adif per cedir la seva gestió a una empresa especialitzada.
Es tracta de l'empresa Alemanya Sanifair, que compta amb experiència en altres estacions europees on ja cobra pel manteniment dels lavabos. En el cas de l'estació barcelonina, l'empresa fixarà un preu que encara no es coneix i després de realitzar una remodelació integral. Aquesta reforma es produirà en dues fases, per tal de mantenir sempre un grup de lavabos disponibles als usuaris, i suposarà millores d'estalvi energètic, aigua, disseny i funcionalitat.
En un comunicat emès per Adif, l'empresa ha defensat que aquest és un model “plenament consolidat” en altres estacions de ferrocarril europees i centres comercials. Els lavabos comptaran amb atenció permanent presencial per garantir la higiene de les instal·lacions.
Els lavabos de l'estació de Sants seran de pagament
Adif ha donat la gestió a una empresa privada que fixarà un preu pel seu ús
ARA A PORTADA
-
-
-
Sánchez entoma el desafiament del PP per evitar que rebenti la conferència de presidents Sara Escalera | Pep Martí i Vallverdú
-
La Seguretat Social vol que els treballadors puguin tornar d'una baixa a mitja jornada i amb el sou sencer Marc Orts i Cussó
-
El MNAC, entre l'espasa i la paret: com protegir les pintures de Sixena sota la lupa del Suprem Sara Escalera
Publicat el 07 de gener de 2014 a les 14:32
Et pot interessar
-
Societat Aquest dilluns 9 de juny és festa al teu poble o ciutat?
-
Societat Retards de més de 25 minuts a l'R4 per una incidència entre Terrassa Estació del Nord i Castellbell i el Vilar
-
Societat La Fundació .cat canvia d'estratègia i de nom: ara és Accent Obert
-
Societat Les obres de l'L8 dels FGC faran emergir una gran nau industrial al mig de la Gran Via
-
Societat El temps d'aquest dimecres 4 de juny: pluges a mig país, amb sis comarques en alerta
-
Societat Simulacre per risc químic a l'àrea metropolitana de Barcelona: quan i on sonaran les sirenes?